1. Держави-члени можуть застосовувати застосувати знижені ставки акцизного податку на етиловий спирт, який виробляється до етилового спирту, виробленого незалежними малими спиртовими заводами у заводами, в таких межах:
- знижені ставки, які можуть бути нижчими за мінімальну ставку, не застосовуються можуть застосовуватися до підприємств, що виготовляють які виробляють більше ніж 10 гектолітрів чистого гл 100-відсоткового спирту на рік. Однак, Однак держави-члени, які застосовували знижені ставки станом на 1 01 січня 1992 року застосовували знижені ставки до підприємств, які виробляють від 10 до 20 гектолітрів чистого гл 100-відсоткового спирту на рік, можуть продовжувати застосовувати ці ставки;залишити таку практику без змін;
- знижені ставки не можуть бути нижчими, встановлюватися на рівні, нижчому ніж 50% 50 % від стандартної державної національної ставки акцизного податку.
2. Для цілей визначення знижених ставок застосування зниженої ставки термін "малий «малий спиртовий завод" завод» означає будь-який такий спиртовий завод, який є юридично та й економічно не залежить незалежним від будь-якого іншого спиртового заводу та не є підприємством, що працює за ліцензією.
3. Держави-члени забезпечують, що будь-яка знижена ставка податку, яка може бути введена такими державами, однаково застосовується до етилового спирту, що поставляється на їхні території незалежними малими виробниками, розташованими у будь-якій іншій державі-члені.
3. Держави-члени повинні забезпечити, щоб будь-які знижені ставки податку, які вони можуть вводити, однаково застосовувалися до етилового спирту, який постачається на їхні території незалежними малими виробниками, розташованими в інших державах-членах.
4. Держави-члени можуть встановлювати положення, згідно з якими спирт, виготовлений малими виробниками, випускається у вільний обіг одразу ж після його отримання (за тієї умови, що самі виробники не здійснюють торговельних угод ведуть операцій у межах Співтовариства) без застосування для до нього податку на митних складах, і оподатковується режиму податкового складу, та підлягає оподаткуванню виключно за однаковою ставкою податку.єдиною ставкою.
5. Держави-члени можуть застосовувати знижені ставки податку до продуктів, які підпадають під товарний CN код 2208, фактична алкогольна міцність яких КН 2208 і які мають фактичну алкогольну міцність, яка не перевищує 10% об.10 % об’ємних одиниць етилового спирту.
6. Республіка Болгарія може застосовувати знижену ставку акцизного податку, яка становить не менше ніж 50 % стандартної національної ставки акцизного податку на етиловий спирт, до етилового спирту, який виробляється виробниками спиртових дистилятів в обсязі більше ніж 10 гл етилового спирту на рік із фруктів, які їм постачають домогосподарства-виробники фруктів. Застосування зниженої ставки повинне обмежуватися 30 л спиртів плодових на рік на домогосподарство-виробника фруктів, за умови що цей обсяг призначається винятково для особистого споживання. Після реалізації цього положення Республіка Болгарія більше не застосовує параграф 8 цієї статті.
6a. Чеська Республіка та Республіка Польща можуть застосовувати знижену ставку акцизного податку, яка становить не менше ніж 50 % стандартної національної ставки акцизного податку на етиловий спирт, до етилового спирту, який виробляється виробниками спиртових дистилятів, які виробляють більше ніж 10 гл етилового спирту на рік із фруктів, які їм постачають домогосподарства-виробники фруктів. Застосування зниженої ставки повинне обмежуватися 30 л спиртів плодових на рік на домогосподарство-виробника фруктів, за умови що цей обсяг призначається винятково для особистого споживання.
7. Угорщина, Румунія та Словаччина можуть застосовувати знижену ставку акцизного податку, яка становить не менше ніж 50 % стандартної національної ставки акцизного податку на етиловий спирт, до етилового спирту, який виробляється виробниками спиртових дистилятів в обсязі більше ніж 10 гл етилового спирту на рік із фруктів, які їм постачають домогосподарства-виробники фруктів. Застосування зниженої ставки повинне обмежуватися 50 л спиртів плодових на рік на домогосподарство-виробника фруктів, за умови що цей обсяг призначається винятково для особистого споживання. Комісія перегляне ці заходи у 2015 році та доповість Раді про можливі зміни.
8. З урахуванням таких умов, які вони повинні встановити, щоб забезпечити справедливе застосування цього параграфа, держави-члени можуть звільняти від акцизного податку етиловий спирт (або застосовувати до нього знижені ставки акцизного податку), який споживається приватною особою, членами його сім’ї або його гостями, за умови що продаж не мав місця, та який:
(a) вироблений такою приватною особою з фруктів, якими така приватна особа володіє, які вона вирощує або постачає із земельної ділянки, на яку така приватна особа має права власності, з використанням простої невеликої спиртогінної установки, зареєстрованої в компетентному органі відповідної держави-члена;
та/або
(b) вироблений для такої приватної особи на спиртових заводах, авторизованих компетентним органом відповідної держави-члена, з фруктів, якими така приватна особа володіє, які вона вирощує або постачає із земельної ділянки, на яку така приватна особа має права власності. Держави-члени повинні обмежувати застосування знижених ставок податку або звільнення від оподаткування обсягами, які не перевищують 50 л спиртів плодових на рік на домогосподарство садівника, який їх виробляє. Держави-члени, які застосовують таке звільнення від оподаткування або знижені ставки податку, повинні:
(a) визначити умови з метою запобігання будь-яким ухилянням, уникненням або зловживанням;
(b) запровадити вимоги та процедури для забезпечення контролю виробництва та споживання з метою запобігання транскордонним наслідкам і впливу на торгівлю; та
(c) встановити правила щодо санкцій, застосовних до порушень національних положень, ухвалених відповідно до цієї статті, та вживають усіх заходів, необхідних для забезпечення виконання таких правил. Передбачені санкції повинні бути дієвими, пропорційними та стримувальними.
Держави-члени не повинні застосовувати ці положення у доповнення положень параграфа 6, 6a або 7.