Ст. 173. (2)(a)-(e)

Директива Ради 2006/112/ЄС від 28 листопада 2006 року про спільну систему податку на додану вартість · порівняння редакції від 2006-11-28 з редакцією від 2016-06-01

Абзаців змінено: 0, вилучено: 10, додано: 1, без змін: 0.

1. У випадку товарів або послуг, що використовуються платником податку як для операцій, за якими ПДВ підлягає віднесенню на зменшення податкового зобов'язання згідно зі Статтями 168, 169 та 170, так і для операцій, за якими ПДВ не підлягає такому віднесенню, лише та частка ПДВ, що може бути віднесена на першу групу операцій, підлягає віднесенню на зменшення податкового зобов'язання.

(2)(a)-(e)

Частка, що підлягає віднесенню на зменшення податкового зобов'язання, визначається згідно зі Статтями 174 і 175 для всіх операцій, виконаних платником податку.

2. Держави-члени можуть вживати таких заходів:

(a) надавати платникові податку повноваження визначати частки для кожного напрямку його підприємницької діяльності за умови ведення окремого обліку за кожним таким напрямком;

(b) вимагати від платника податку визначення частки кожного напрямку його підприємницької діяльності та ведення окремого обліку за кожним таким напрямком;

(c) уповноважувати платника податку або вимагати від платника податку здійснювати віднесення на зменшення податкового зобов'язання на основі напрямків використання всіх товарів та послуг, або їхньої частини;

(d) уповноважувати платника податку або вимагати від платника податку здійснення віднесення на зменшення податкового зобов'язання згідно з правилом, передбаченим першим пунктом частини 1, стосовно всіх товарів і послуг, що використовуються для всіх операцій, зазначених у ній;

(e) встановлювати норми, за якими в тому разі, якщо сума ПДВ, що не підлягає віднесенню на зменшення податкового зобов'язання платником податку, є незначною, вона вважатиметься нульовою.

Восьма Директива Ради 79/1072/ЄЕС від 6 грудня 1979 року про гармонізацію законодавства Держав-членів щодо податків з обороту - Положення щодо відшкодування податку на додану вартість платникам податку, не зареєстрованим на території країни (OB L 331, 27.12.1979, С. 11). Директива з поправками, востаннє внесеними Актом про приєднання 2003 року ( 994_710 ).

Тринадцята Директива Ради 86/560/ЄЕС ( 994_365 ) від 17 листопада 1986 року про гармонізацію законодавства Держав-членів щодо податків з обороту - Положення щодо відшкодування податку на додану вартість платникам податку, не зареєстрованим на території Співтовариства (OB L 326, 21.11.1986, С. 40).

Закреслене — текст редакції від 2006-11-28, підкреслене — текст редакції від 2016-06-01. Порівняння побудовано автоматично й показує різницю, а не норму: для цитування бери суцільний текст потрібної редакції — 2006-11-28 або 2016-06-01.

Редакції цієї статті

Тут лише ті дати, коли змінився текст саме цієї статті: редакції акта, які її не торкнулися, у список не потрапляють. Інколи зміна стосується не самої норми, а лише приміток про внесення змін — сторінка порівняння каже про це прямо.