Правила стосовно вирахувань та коригувань обмінного курсу
1. Із запитів на оплату, що надалі передаються для сплати чистої суми, можуть робитися такі вирахування:
(a) штрафні санкції, накладені на сторін договорів або бенефіціарів;
(b) дисконти, відшкодування та знижки за окремими рахунками-фактурами і звітами про витрати;
(c) відсотки, що нараховуються на платежі за попереднім фінансуванням;
(d) коригування на безпідставно сплачені суми.
Коригування, зазначені в пункті (d) першого підпараграфа, можуть бути здійснені шляхом прямого вирахування з нового проміжного платежу або виплати залишку тому самому отримувачу платежу згідно з главою, статтею та фінансовим роком, щодо яких було здійснено надмірний платіж.
Правила бухгалтерського обліку Союзу застосовуються до вирахувань, зазначених у пунктах (c) та (d) першого підпараграфа.
2. Вартість продуктів або послуг, що надаються Союзу, яка включає податки, що їх відшкодовують держави-члени відповідно до Протоколу № 7 про привілеї та імунітети Європейського Союзу, що додається до ДЄС та ДФЄС, вноситься до бюджету в сумі без податків.
3. Вартість продуктів або послуг, що надаються Союзу, яка включає податки, що їх відшкодовують треті країни згідно з відповідними угодами, вноситься до бюджету в будь-якій із таких сум:
(a) сума без податків;
(b) сума з податками.
У випадку, вказаному в пункті (b) першого підпараграфа, в подальшому відшкодовані податки вважаються внутрішніми цільовими доходами.
4. Можуть здійснюватися коригування, пов’язані з курсовими різницями, що виникають при виконанні бюджету. Кінцевий прибуток або збиток включається до балансу фінансового року.