1. У випадку інвестицій, інших ніж земля і земельні ділянки та будівлі, фактична поточна вартість означає ринкову вартість, за умови дотримання частини винятком випадків, передбачених у параграфі 5.
2. Якщо інвестиції включені до офіційного котирування офіційно котируються на офіційній фондовій біржі, ринкова вартість означає вартість, визначену вартість на день складання дату балансу чи, або, якщо день складання датою балансу є не є операційним днем операційний день на фондовій біржі, в останній операційний день біржі, що передує цьому дню.на фондовій біржі до цієї дати.
3. Якщо існує ринок для інвестицій, інших видів інвестицій, ніж ті, які зазначені в частині зазначено у параграфі 2, ринкова вартість означає середню ціну, за якою ці такі інвестиції реалізовувалися продавалися на день складання дату балансу чи, або, якщо день складання датою балансу є не є операційним днем на фондовій біржі, операційний день, в останній операційний день, що передує цьому дню.день до цієї дати.
4. Якщо на день складання річної звітності інвестиції, зазначені в частинах 2 і 3, були продані чи повинні бути продані незабаром, ринкова вартість зменшується на фактичну чи оціночну вартість реалізації.
4. Якщо в дату, в яку складено звітність, такі інвестиції як ті, що зазначені у параграфах 2 або 3, було продано або підлягають продажу протягом короткого строку, ринкова вартість зменшується на фактичні або орієнтовні витрати на реалізацію.
5. За винятком випадків, коли застосовується метод частки в капіталі згідно із статтею 59 Директиви 78/660/ЄЕС, всі інші інвестиції оцінюються відповідно до розсудливої оцінки ймовірної вартості їхньої реалізації.
5. Окрім випадків, коли застосовується метод оцінювання за власним капіталом відповідно до статті 59 Директиви 78/660/ЄЕС, всі інші інвестиції оцінюються на основі, коли розсудливо враховується імовірна вартість реалізації.
6. У всіх випадках спосіб оцінки точно описується в примітках до розрахунків, а також обгрунтовується його вибір.
6. У всіх випадках метод оцінювання точно описується та підстава для його прийняття зазначається у примітках до звітності.