1. Держави-члени звільняють продукти, які охоплюються охоплені цією Директивою, від гармонізованого акцизного збору податку за умови, умов, які вони встановлюють повинні встановити для цілей забезпечення вірного чіткого та справедливого застосування таких звільнень, а також для запобігання будь-якому ухиленню від сплати податку, зменшенню суми податку будь-яким ухилянням, уникненням або податковим зловживанням:
(a) якщо вони розповсюджуються у вигляді спирту, який є повністю денатурованим згідно з вимогами будь-якої держави-члена, в якій вони випускаються для споживання, та яка належним чином видала письмове повідомлення про такі вимоги, і такі вимоги повинні вчасно об'являтися та прийматися отримали схвалення згідно з положеннями пунктів 3 та 4 цієї Статті. Це звільнення залежить від застосування положень Директиви 92/12/ЄЕС ( 994_361 ) щодо комерційних переміщень повністю денатурованого спирту;статті.
(b) якщо такий спирт є денатурований згідно з вимогами будь-якої держави-члена та використовується для виробництва будь-якого виробу, не призначеного для людського споживання;
Держави-члени застосовують главу V Директиви 2008/118/ЄС;
(c) якщо він використовується для виробництва оцту, що підпадає під товарний код CN 2209;
(b) якщо вони використовуються в процесі виробництва будь-якого продукту, не призначеного для споживання людьми, за умови що спирт є денатурованим згідно з вимогами будь-якої держави-члена щодо такого використання.
(d) якщо він використовується для виробництва медикаментів, які визначаються у Директиві 65/65/ЄЕС;
Таке звільнення застосовується, коли такий денатурований спирт:
(e) якщо він використовується для виробництва ароматизаторів, які використовуються для виготовлення харчових виробів та неалкогольних напоїв з алкогольною міцністю не більше 1,2% об.;
- додано до складу продукту, не призначеного для споживання людьми,
(f) якщо він використовується безпосередньо або як складовий продукт напівфабрикатів для виробництва харчових виробів з наповненням або інших, за умови, що у будь-якому разі вміст спирту не перевищує 8,5 гектолітрів чистого спирту на 100 кг продуктів для виробництва шоколаду, та 5 літрів чистого спирту на 100 кг продуктів для виробництва інших продуктів.
або
2. Держави-члени можуть звільняти продукти, які підпадають під дію положень цієї Директиви, від гармонізованого акцизного збору, згідно з умовами, які вони ухвалюють для цілей забезпечення вірного та справедливого застосування таких звільнень, а також з метою запобігання ухиленню від сплати податку, зменшенню суми податку та податковим зловживанням, якщо такі продукти використовуються:
- використовується для технічного обслуговування й очищення виробничого обладнання, яке використовується для конкретно цього виробничого процесу.
(a) як зразки та проби, відібрані для аналізу, проведення необхідних тестів харчової продукції або наукових цілей;
Держави-члени застосовують главу IV Директиви 2008/118/ЄС до руху денатурованого спирту, який ще не було додано до продукту, не призначеного для споживання людиною;
(c) якщо вони використовуються для виробництва оцту, який підпадає під код КН 2209;
(d) якщо вони використовуються для виробництва лікарських засобів, зазначених у директивах Європейського Парламенту і Ради 2001/82/ЄС ( - 6) та 2001/83/ЄС ( - 7);
(e) якщо вони використовуються для виробництва смако-ароматичних добавок для приготування харчових продуктів і безалкогольних напоїв з алкогольною міцністю, яка не перевищує 1,2 % об’ємних одиниць етилового спирту;
(f) якщо вони використовуються безпосередньо або як складові напівфабрикатів для виробництва харчових продуктів з наповненням чи інших, за умови що в кожному випадку вміст алкоголю не перевищує 8,5 л 100-відсоткового спирту на 100 кг продукту для шоколаду та 5 л 100-відсоткового спирту на 100 кг продукту для інших продуктів.
2. Держави-члени можуть звільняти продукти, охоплені цією Директивою, від гармонізованого акцизного податку за умов, які вони повинні встановити для цілей забезпечення чіткого та справедливого застосування таких звільнень, а також для запобігання будь-яким ухилянням, уникненням або зловживанням, якщо вони використовуються:
(a) як зразки та проби, відібрані для аналізу, проведення необхідних виробничих тестів або наукових цілей;
(b) для наукових досліджень;
(c) для медичних цілей у лікарнях та аптеках;
(d) для виробничого процесу у виробничому процесі, за умови, умови що кінцевий продукт не містить спирту;
(e) у виробництві складового продукту, що не підлягає сплаті акцизного збору податку згідно з положеннями цієї Директиви.цією Директивою;
3. У строк до 1 січня 1993 року, а також за три місяці до кожного запланованого внесення чергових змін у своє національне законодавство, кожна держава-член повідомляє Комісію, з наданням усієї відповідної інформації, про денатурати, які ця держава має намір використовувати у цілях пункту 1 (a). Комісія відповідно передає повідомлення іншим державам-членам протягом одного місяця з дати отримання вищезгаданого повідомлення.
(f) у виробництві дієтичних добавок, визначених у Директиві Європейського Парламенту і Ради 2002/46/ЄС ( - 8), які містять етиловий спирт, якщо розмір одиничної пачки дієтичної добавки, випущеної для споживання, не перевищує 0,15 л, і дієтичні добавки вводяться в обіг згідно зі статтею 10 зазначеної Директиви.
4. Якщо, протягом двох місяців з дати інформування інших держав-членів ані Комісія, ані будь-яка держава-член не наполягають на передачі цього питання на розгляд Ради, вважається, що Рада дозволила такі процеси денатурації, про які надійшло відповідне повідомлення. Якщо у зазначений відрізок часу надходить заперечення, рішення ухвалюється згідно з процедурою, викладеною у Статті 24 Директиви 92/12/ЄЕС ( 994_361 ).
3. Держава-член, що бажає внести зміни до вимог щодо повної денатурації спирту, про яку згадується в пункті (а) параграфа 1, письмово повідомляє Комісію про такі нові вимоги разом з усією пов’язаною інформацією про денатуранти, які вона збирається застосовувати.
5. Якщо будь-яка держава-член вважає, що певний продукт, звільнений від податку згідно з положеннями пункту 1 (a) або 1 (b) вище, дає підстави можливого ухилення від сплати податку, зменшення суми оподаткування або податкових зловживань, така держава може відмовити в наданні звільнення від податку або скасування податкових пільг, які вже були надані. Така держава-член відповідно інформує Комісію про свої подальші дії. Комісія відповідним чином інформує інші держави-члени протягом одного місяці з дати отримання такого повідомлення. Остаточне рішення приймається згідно з процедурою, викладеною у Статті 24 Директиви 92/12/ЄЕС ( 994_361 ). Держави-члени не зобов'язані надавати такому рішенню зворотної сили.
Якщо Комісія вважає, що вона не має всієї необхідної інформації, вона зв’язується з відповідною державою-членом впродовж одного місяця з моменту отримання повідомлення та вказує, яка додаткова інформація їй необхідна. Після отримання всієї інформації, яку вона вважає необхідною, Комісія впродовж одного місяця передає сповіщення іншим державам-членам.
6. Держави-члени вільні забезпечувати надання звільнення від податку, про які йшлося вище, шляхом відшкодування сум, раніше сплаченого акцизного збору.
4. Комісія ухвалює імплементаційні акти, якими ухвалює або відхиляє вимоги, про які було повідомлено згідно з параграфом 3 цієї статті. Такі імплементаційні акти необхідно ухвалювати згідно з експертною процедурою, зазначеною в статті 28a(2).
5. Якщо держава-член встановлює, що продукт, який було звільнено від оподаткування згідно з пунктом (а) або (b) параграфа 1 цієї статті, пов’язаний із ухиляннями, уникненнями або зловживаннями, вона може відмовити у наданні звільнення або відкликати вже надане звільнення.
Така держава-член негайно повідомляє в письмовій формі про таку відмову чи відкликання Комісію із наданням всієї пов’язаної інформації про таке ухиляння, уникнення або зловживання.
Якщо Комісія вважає, що вона не має всієї необхідної інформації, вона зв’язується з відповідною державою-членом впродовж одного місяця з моменту отримання такої інформації та вказує, яка додаткова інформація їй необхідна. Після отримання всієї інформації, яку вона вважає необхідною, Комісія впродовж одного місяця передає сповіщення іншим державам-членам. Остаточне рішення ухвалюється згідно з експертною процедурою, зазначеною в статті 28a(2), не пізніше ніж протягом чотирьох місяців після передачі повідомлення іншим державам-членам. Держави-члени не зобов’язані надавати такому рішенню зворотної сили.
6. Держави-члени вільні забезпечувати надання звільнення від податку, про які йшлося вище, шляхом відшкодування сум раніше сплаченого акцизного податку.