Розрахунок доходу контрольованої іноземної компанії
1. У випадках застосування пункту (а) статті 7(2) дохід, що підлягає включенню до бази оподаткування платника податків, обчислюється відповідно до правил оподаткування податком на прибуток підприємств держави-члена, в якій платник податків є резидентом для цілей оподаткування або в якій він розташований. Збитки юридичної особи або постійного представництва не включаються до бази оподаткування, але можуть бути перенесені на майбутні податкові періоди та враховані в таких періодах відповідно до національного законодавства.
2. У випадках застосування пункту (b) статті 7(2) дохід, що підлягає включенню до бази оподаткування платника податків, обмежується сумами, отриманими за рахунок активів і ризиків, пов’язаних із важливими функціями працівників, що виконує контролююча компанія. Віднесення доходу контрольованої іноземної компанії розраховується відповідно до принципу «витягнутої руки».
3. Дохід, що підлягає включенню до бази оподаткування, розраховується пропорційно участі платника податків у юридичній особі, як визначено в пункті (а) статті 7(1).
4. Дохід включається до податкового періоду платника податків, в якому завершується податковий рік юридичної особи.
5. Якщо юридична особа розподіляє прибуток платнику податків і такий розподілений прибуток включається до оподатковуваного доходу платника податків, дохід, раніше включений до бази оподаткування відповідно до статті 7, вираховується з бази оподаткування під час розрахунку суми податку для уникнення подвійного оподаткування.
6. Якщо платник податків розпоряджається своєю участю в юридичній особі або бізнесі постійного представництва, а будь-яка частина доходів, отриманих від розпорядження, була раніше включена до бази оподаткування відповідно до статті 7, така сума вираховується з бази оподаткування під час обчислення суми податку, що стягується з таких доходів, для уникнення подвійного оподаткування.
7. Держава-член платника податку дозволяє вираховувати податок, сплачений юридичною особою або постійним представництвом, з податкового зобов’язання платника податків в державі його податкового резиденства або місцезнаходження. Вирахування розраховується відповідно до національного законодавства.