Держави-члени, що вступили до Співтовариства після 1 січня 1978 року, можуть звільняти від податку платників податку, чий річний оборот не перевищує еквіваленту в національній валюті зазначених нижче сум за курсом обміну на дату їхнього вступу:
Додаток XV(IX), пункт (2)(z), перший підпараграф Акту про приєднання Австрії, Фінляндії та Швеції
(1) Греція: 10 000 європейських розрахункових одиниць;
(2) Іспанія: 10 000 екю;
(3) Португалія: 10 000 екю;
(4) Австрія: 35 000 екю;
(5) Фінляндія: 10 000 екю;
(6) Швеція: 10 000 екю;
(7) Чеська Республіка: 35 000 євро;
(8) Естонія: 16 000 євро;
(9) Кіпр: 15 600 євро;
(10) Латвія: 17 200 євро;
(11) Литва: 29 000 євро;
(12) Угорщина: 35 000 євро;
(13) Мальта: 37 000 євро, якщо підприємницька діяльність полягає в основному в постачанні товарів; 24 300 євро, якщо підприємницька діяльність полягає в основному в постачанні послуг із низькою доданою вартістю (високі витрати); та 14 600 євро в інших випадках, а саме в разі поставки послуг із високою доданою вартістю (низькі витрати);
(14) Польща: 10 000 євро;
(15) Словенія: 25 000 євро;
(16) Словаччина: 35 000 євро.