Держави-члени, які приєдналися чи вступили після 1 січня 1978 року, можуть звільняти від оподаткування оподатковуваних осіб, чий річний обіг не перевищує еквівалент у національній валюті за курсом конвертації на дату їх приєднання чи вступу такі суми:
(1) Греція: 10000 європейських розрахункових одиниць;
(2) Іспанія: 10000 європейських розрахункових одиниць;
(3) Португалія: 10000 європейських розрахункових одиниць;
(4) Австрія: 35000 європейських розрахункових одиниць;
(5) Фінляндія: 10000 європейських розрахункових одиниць;
(6) Швеція: 10000 європейських розрахункових одиниць;
(7) Чеська Республіка: 35000 євро;
(8) Естонія: 16000 євро;
(9) Кіпр: 15600 євро;
(10) Латвія: 17200 євро;
(11) Литва: 29000 євро;
(12) Угорщина: 35000 євро;
(13) Мальта: 37000 євро, якщо економічна діяльність полягає переважно в постачанні товарів, 24300 євро, якщо економічна діяльність полягає переважно в постачанні послуг із низькою доданою вартістю (високі витрати), та 14600 євро в інших випадках, а саме в разі постачання послуг із високою доданою вартістю (низькі витрати);
(14) Польща: 10000 євро:
(15) Словенія: 25000 євро;
(16) Словаччина: 35000 євро;
(17) Болгарія: 25600 євро;
(18) Румунія: 35000 євро;
(19) Хорватія 35000 євро.