Без обмеження конкретних положень, викладених у цій Директиві, у цілях справляння ПДВ в рахунках, виставлених згідно зі Статтями 220 та 221, обов'язково мають міститися лише такі реквізити:
(1) дата виставлення рахунку;
(2) порядковий номер за однією чи кількома серіями, що забезпечує унікальну ідентифікацію рахунку;
(3) ідентифікаційний номер ПДВ, передбачений Статтею 214, під яким платник податку здійснював поставку товарів або послуг;
(4) ідентифікаційний номер ПДВ замовника, передбачений Статтею 214, під яким замовник отримав поставку товарів або послуг, щодо яких він відповідає за сплату ПДВ, або отримав поставку товарів, зазначених у Статті 138;
(5) повне найменування й адреса платника податку та замовника;
(6) кількість та характер поставлених товарів або обсяг та характер наданих послуг;
(7) дата здійснення або завершення поставки товарів або послуг, чи дата, коли було здійснено платіж на рахунок, про який йдеться в підпунктах (4) та (5) Статті 220, якщо така дата може бути визначена й відрізняється від дати виставлення рахунку;
(8) база оподаткування по кожній ставці або звільнення від оподаткування, ціна за одиницю без ПДВ, та всі дисконти й знижки, якщо вони не враховані в ціні за одиницю;
(9) застосована ставка ПДВ;
(10) сума ПДВ до сплати, за винятком випадків застосування спеціального режиму, за яким, згідно з цією Директивою, цей реквізит вилучається;
(11) у випадку звільнення від оподаткування або в тому випадку, коли замовник відповідає за сплату ПДВ, посилання на чинне положення цієї Директиви або відповідне положення національного законодавства, чи будь-яке інше посилання, що вказує на звільнення поставки товарів або послуг від оподаткування або застосування до неї процедури зворотного нарахування;
(12) у випадку поставки нового транспортного засобу згідно з положеннями, наведеними у частині 1 та пункті (a) частини 2 Статті 138, характеристики, передбачені підпунктом (b) Статті 2(2);
(13) у разі застосування маржинальної схеми для турагентів, посилання на Статтю 306 або відповідні положення національного законодавства, або будь-яке інше посилання, що вказує на застосування маржинальної схеми;
(14) у разі застосування одного зі спеціальних режимів, передбачених для вживаних товарів, витворів мистецтва, предметів колекціонування та антикваріату, посилання на Статті 313, 326 або 333, або на відповідні положення національного законодавства, або будь-яке інше посилання, що вказує на застосування одного з цих режимів;
(15) якщо особа, відповідальна за сплату ПДВ, є податковим агентам у цілях Статті 204, ідентифікаційний номер ПДВ, передбачений Статтею 214, такого податкового агента із зазначенням його повного найменування та адреси.