Методи уникнення подвійного оподаткування
1. У разі, коли резидент Договірної Держави одержує доход у другій Договірній Державі або володіє капіталом, який відповідно до положень цієї Угоди може оподатковуватись у другій Договірній Державі, перша згадана Договірна Держава дозволяє згідно із своїм законодавством вирахування з податку на доход цього резидента суму, що дорівнює податку на доход, сплачену у цій другій Державі і вирахування з податку на капітал цього резидента суму, рівну податку на капітал, сплачену у цій другій Державі. Однак у будь-якому разі такі вирахування не повинні перевищувати частину податку на доход або капітал, підраховану до надання вирахування, яка стосується доходу або капіталу, які можуть оподатковуватись у цій другій Державі залежно від обставин.
2. Для цілей цієї статті термін "податок на доход, що сплачується у другій Договірній Державі" включає суму в'єтнамського або українського податку, який за законами Договірних Держав і відповідно до цієї Угоди було б сплачено (в'єтнамський або український податок не звільнений і не занижений) відповідно до законів та інших спеціальних стимулюючих засобів, розроблених для сприяння економічному розвитку та іноземному валютному інвестуванню в Договірній Державі.
3. Якщо відповідно до якого-небудь положення Угоди отримуваний доход або капітал резидента Договірної Держави звільнено від податку у цій Державі, ця Держава може при цьому при підрахунку суми оподаткування на частину доходу або капіталу цього резидента, що залишилась, взяти до уваги звільнений від оподаткування доход або капітал.