Недискримінація
1. Національні особи Договірних Держав Договірної Держави не будуть підлягати у другій Договірній Державі будь-якому оподаткуванню або пов'язаному пов’язаному з ним зобов'язанню, зобов’язанню, яке є іншим або більш обтяжливим ніж оподаткування і пов'язані пов’язане з ним зобов'язання, зобов’язання, яким піддаються або можуть піддаватися національні особи цієї другої Держави за тих же обставин. Це положення також застосовується, незважаючи на положення статті 1, до осіб, які не є резидентами однієї або обох Договірних Держав.
2. Особи без громадянства, які є резидентами Договірної Держави, не будуть піддаватися в жодній з Договірних Держав будь-якому оподаткуванню або пов'язаному пов’язаному з ним зобов'язанню, зобов’язанню, іншому або більш обтяжливому, ніж оподаткування і пов'язані пов’язані з ним зобов'язання, зобов’язання, яким національні особи цієї Держави піддаються або можуть піддаватися за тих же умов.
3. Оподаткування постійного представництва, яке підприємство Договірної Держави має в другій Договірній Державі, не буде менш сприятливим у цій другій Другій Державі, ніж оподаткування підприємств цієї другої Держави, які здійснюють подібну діяльність.
4. Підприємства Договірної Держави, майно яких повністю або частково належить або контролюється прямо чи посередньо одним або кількома резидентами другої Договірної Держави, не будуть піддаватися в першій згаданій Державі будь-якому оподаткуванню або пов'язаному пов’язаному з ним зобов'язанню, зобов’язанню, яке є іншим або більш обтяжливим, обтяжливим ніж оподаткування і пов'язані пов’язані з ним зобов'язання, зобов’язання, яким піддаються пишаються або можуть піддаватися інші подібні підприємства першої згаданої Держави.
5. Ці положення не матимуть тлумачення як зобов'язання зобов’язання будь-якої з Договірних Держав надавати резидентам другої Договірної Держави будь-які персональні звільнення, пільги і вирахування для податкових цілей на підставі громадянського статусу або сімейних зобов'язань, зобов’язань, які вона надає своїм резидентам.
6. Положення цієї статті будуть застосовуватись до податків, які розглядаються цією Угодою.