Усунення подвійного оподаткування
1. Чинні законодавства у обох Договірних Державах продовжують регулювати оподаткування у відповідній Договірній Державі, крім випадків, коли їх положення будуть суперечити цій Угоді.
2. Погоджено, що подвійне оподаткування усувається відповідно до наступних пунктів цієї статті:
(1) Якщо резидент Договірної Держави одержує доход або володіє капіталом, які згідно з положеннями цієї Угоди можуть оподатковуватись у другій Договірній Державі, перша згадана Договірна Держава повинна дозволити вирахувати з податку на доход цього резидента суму, що дорівнює податку на доход, сплаченому у другій Договірній Державі та вирахувати з податку на капітал цього резидента суму, що дорівнює податку на капітал, сплаченому у другій Договірній Державі;
Такі вирахування, у будь-якому випадку, не повинні перевищувати ту частину податку на доход або податку на капітал, підраховану до надання вирахування, що стосується, залежно від обставин, доходу або капіталу, які можуть оподатковуватися у другій Договірній Державі.
(2) Для цілей підпункту (1) цього пункту Закат, про який йшлося у підпункті a) пункту 3 статті 2, повинен розглядатися як податок на прибуток.
3. З метою надання кредиту у Договірній Державі податок, сплачений у другій Договірній Державі, включає податок, який було б сплачено у Договірній Державі, але який був тимчасово відкладений або зменшений згідно зі спеціальним інвестиційним стимулюючим законом або заходами, призначеними сприяти економічному розвитку у цій другій Договірній Державі.