(a) Пункт 1 заміняється наступним:
"1. Звільнення від податку з обігу та від актизного збору на імпорт застосовується до товарів, що містяться у особистому вантажі подорожуючих, які приїздять з країн-членів Співтовариства за умови, що вони відповідають вимогам, сформульованим у статтях 9 і 10 Договору ( 994_017 ), були набуті на підставі (1) OJ No C 31, 8.2.1977, p. 5. (2) OJ No C 133, 6.6.1977, p. 44. (3) OJ No C 114, 11.5.1977, p. 33. (4) OJ No L 133, 4.6.1969, p. 6. (5) OJ No L 139, 17.6.1972, p. 28 до загальних правил, якими регулюється оподаткування на внутрішньому ринку однієї з країн-членів Співтовариства, і не мають комерційного характеру, та якщо загальна вартість цих товарів не перевищує 180 розрахункових одиниць на особу,"
(b) У пункті 2 "30 розрахункових одиниць" заміняється на "50 Європейських розрахункових одиниць".
(c) У пункті 3 "125 розрахункових одиниць" заміняється на "180 Європейських розрахункових одиниць".
(d) Додаються такі пункти:
"4. Коли подорож, на яку міститься посилання в пункті 1:
- включає транзит через територію третьої країни; проте, переліт без приземлення не вважається транзитом в значенні цієї Директиви;
- починається в частині території іншої країни-члена Співтовариства, в якій товари, що споживаються в межах цієї території, не обкладаються податком з обігу та/або акцизним збором, подорожуючий повинен бути в змозі довести, що товари, які перевозяться у його вантажі, були набуті на підставі загальних умов, якими регулюється оподаткування на внутрішньому ринку країни-члена Співтовариства, і не підлягають обкладенню податком з обігу та/або акцизним збором, інакше застосовуватиметься стаття 1.
5. Ні за яких обставин загальна вартість товарів, що звільняються від оподаткування, не може перевищувати суму, передбачену у пункті 1 або 2."