Повернення або звільнення від сплати мита
1. Матеріали, що не мають преференційного походження, використані у виробництві товарів Груп 50-63 Гармонізованої системи, походженням із Сторін, для яких видається або складається підтвердження походження згідно з Розділом V Доповнення A, не можуть бути предметом повернення мита або звільнення від сплати мита будь-якого типу в Стороні-експортера.
2. Заборона, що міститься в пункті 1 цієї Статті стосується будь-якої домовленості про повне чи часткове відшкодування, звільнення від сплати чи неплатіж мита й митних зборів, які мають еквівалентну дію, застосовується у Стороні-експортера до матеріалів, які використовуються у виробництві, якщо таке відшкодування, звільнення від сплати чи неплатіж застосовується, формально чи фактично, коли товари, вироблені з цих матеріалів, експортуються, а не коли вони залишаються для використання в цій країні.
3. Експортер товарів, на які поширюється підтвердження походження, повинен бути готовим у будь-який час на вимогу митних органів надати всі належні документи на підтвердження того, що мито, сплачене за матеріали, що не мають преференційного статусу походження, використані у виробництві цих товарів, не було повернене, і що мито та всі митні платежі та збори, що мають еквівалентний ефект, які мають бути сплачені за такі матеріали, дійсно сплачені.
4. Заборона в пункті 1 цієї Статті не повинна застосовуватись у торгівлі між Сторонами товарами, які набули преференційного статусу походження шляхом застосування кумуляції походження, передбаченої Статтею 7(4) або (5).