Ст. 478

Чинна редакція від 26.06.2013 · Регламент набрав чинності 28.06.2013

Розділ III. ВНЕСЕННЯ ЗМІН

Застосовні відсотки для вирахування з елементів основного капіталу першого рівня, додаткового капіталу першого рівня та капіталу другого рівня

1. Застосовний відсоток для цілей статті 468(4), пунктів (a) і (c) статті 469(1), пункту (a) статті 474 та пункту (a) статті 476 повинен перебувати в межах таких діапазонів:

(a) від 20% до 100% протягом періоду з 01 січня 2014 року до 31 грудня 2014 року;

(b) від 40% до 100% протягом періоду з 01 січня 2015 року до 31 грудня 2015 року;

(c) від 60% до 100% протягом періоду з 01 січня 2016 року до 31 грудня 2016 року;

(d) від 80% до 100% протягом періоду з 01 січня 2017 року до 31 грудня 2017 року.

2. Як відступ від параграфа 1, для елементів, зазначених у пункті (c) статті 36(1), які існували до 01 січня 2014 року, застосовний відсоток для цілей пункту (c) статті 469(1) повинен перебувати в межах таких діапазонів:

(a) від 0% до 100% протягом періоду з 01 січня 2014 року до 31 грудня 2014 року;

(b) від 10% до 100% протягом періоду з 01 січня 2015 року до 31 грудня 2015 року;

(c) від 20% до 100% протягом періоду з 01 січня 2016 року до 31 грудня 2016 року;

(d) від 30% до 100% протягом періоду з 01 січня 2017 року до 31 грудня 2017 року;

(e) від 40% до 100% протягом періоду з 01 січня 2018 року до 31 грудня 2018 року;

(f) від 50% до 100% протягом періоду з 01 січня 2019 року до 31 грудня 2019 року;

(g) від 60% до 100% протягом періоду з 01 січня 2020 року до 31 грудня 2020 року;

(h) від 70% до 100% протягом періоду з 01 січня 2021 року до 31 грудня 2021 року;

(i) від 80% до 100% протягом періоду з 01 січня 2022 року до 31 грудня 2022 року;

(j) від 90% до 100% протягом періоду з 01 січня 2023 року до 31 грудня 2023 року.

3. Компетентні органи повинні визначити та опублікувати застосовний відсоток у межах діапазонів, визначених у параграфах 1 і 2 для кожного з таких вирахувань:

(a) окремі вирахування, які вимагаються відповідно до пунктів (a)-(h) статті 36(1), за винятком відстрочених податкових активів, що ґрунтуються на отриманні прибутків у майбутніх періодах та випливають з тимчасових різниць;

(b) агрегована сума відстрочених податкових активів, що ґрунтуються на отриманні прибутків у майбутніх періодах та виникають із тимчасових різниць, і елементів, зазначених у пункті (i) статті 36(1), що її необхідно вираховувати відповідно до статті 48;

(c) кожне вирахування, що вимагається відповідно до пунктів (b)-(d) статті 56;

(d) кожне вирахування, що вимагається відповідно до пунктів (b)-(d) статті 66.

Секція 4

Частка меншості та інструменти додаткового капіталу першого та другого рівня, випущені дочірніми компаніями