Ст. 472

Чинна редакція від 26.06.2013 · Регламент набрав чинності 28.06.2013

Розділ III. ВНЕСЕННЯ ЗМІН

Елементи, що не вираховуються з основного капіталу першого рівня

1. Як відступ від пункту (c) статті 33(1) та пунктів (a)-(i) статті 36(1), протягом періоду з 01 січня 2014 року до 31 грудня 2017 року установи повинні застосовувати цю статтю до залишкових сум елементів, зазначених у статті 468(4) та в пунктах (b) і (d) статті 469(1), якщо застосовно.

2. Залишкова сума коригувань оцінки деривативних зобов'язань, які виникають з власного кредитного ризику установи, не підлягає вирахуванню.

3. Установи повинні застосовувати зазначені нижче положення до залишкової суми втрат у поточному фінансовому році, зазначеної в пункті (a) статті 36(1):

(a) втрати, які є істотними, вираховуються з елементів капіталу першого рівня;

(b) втрати, які не є істотними, не підлягають вирахуванню.

4. Установи повинні вираховувати залишкову суму нематеріальних активів, зазначену в пункті (b) статті 36(1), елементів капіталу першого рівня.

5. Залишкова сума відстрочених податкових активів, зазначена в пункті (c) статті 36(1), не підлягає вирахуванню та підпадає під дію ваги ризику 0%.

6. Залишкова сума елементів, зазначених у пункті (d) статті 36(1), підлягає вирахуванню таким чином: половину вираховують з елементів капіталу першого рівня, а половину - з елементів капіталу другого рівня.

7. Залишкова сума активів пенсійного фонду із заздалегідь визначеними виплатами, зазначена в пункті (e) статті 36(1), не підлягає вирахуванню з елементів власних коштів і включається до елементів основного капіталу першого рівня тією мірою, якою така сума була би визнана як початкові власні кошти згідно з національними інструментами транспозиції щодо пунктів (a)-(ca) статті 57 Директиви 2006/48/ЄС.

8. Установи повинні застосовувати зазначені нижче положення до залишкової суми часток участі в інструментах основного капіталу першого рівня, зазначеної в пункті (f) статті 36(1):

(a) суму часток прямої участі вираховують з елементів капіталу першого рівня;

(b) сума часток непрямої та синтетичної участі, включно з інструментами основного капіталу першого рівня, які установа може бути зобов'язана придбати згідно з наявним або умовним договірним зобов'язанням, не підлягає вирахуванню, і до неї застосовується вага ризику згідно з главою 2 або 3 розділу II частини третьої та вимоги, встановлені в розділі IV частини третьої, якщо застосовно.

9. Установи повинні застосовувати зазначені нижче положення до залишкової суми часток участі в інструментах основного капіталу першого рівня суб'єкта фінансового сектора, якщо установа має взаємні перехресні володіння з таким суб'єктом, зазначені в пункті (g) статті 36(1):

(a) якщо установа не має значних інвестицій у такий суб'єкт фінансового сектора, сума її участі в інструментах основного капіталу першого рівня такого суб'єкта вважається такою, що підпадає під дію пункту (h) статті 36(1);

(b) якщо установа має значні інвестиції в такий суб'єкт фінансового сектора, сума її участі в інструментах основного капіталу першого рівня такого суб'єкта вважається такою, що підпадає під дію пункту (i) статті 36(1).

10. Установи повинні застосовувати зазначені нижче положення до залишкових сум елементів, зазначених у пункті (a) статті 36(1):

(a) суми, що підлягають вирахуванню, які пов'язані з частками прямої участі, вираховуються таким чином: половину вираховують з елементів капіталу першого рівня і половину - з елементів капіталу другого рівня;

(b) суми, які пов'язані з частками непрямої або синтетичної участі, не підлягають вирахуванню і підпадають під дію ваг ризику згідно з главою 2 або 3 розділу II частини третьої та вимог, встановлених у розділі IV частини третьої, якщо застосовно.

11. Установи повинні застосовувати зазначені нижче положення до залишкових сум елементів, зазначених у пункті (i) статті 36(1):

(a) суми, що підлягають вирахуванню, які пов'язані з частками прямої участі, вираховуються таким чином: половину вираховують з елементів капіталу першого рівня і половину - з елементів капіталу другого рівня;

(b) суми, які пов'язані з частками непрямої або синтетичної участі, не підлягають вирахуванню і підпадають під дію ваг ризику згідно з главою 2 або 3 розділу II частини третьої та вимог, встановлених у розділі IV частини третьої, якщо застосовно.