Ст. 468

Чинна редакція від 26.06.2013 · Регламент набрав чинності 28.06.2013

Розділ III. ВНЕСЕННЯ ЗМІН

Тимчасовий підхід до нереалізованих прибутків і збитків, які оцінюються за справедливою вартістю через інший сукупний дохід, з огляду на пандемію COVID-19

1. Як відступ від статті 35, протягом періоду з 01 січня 2020 року до 31 грудня 2022 року (далі - період застосування тимчасового підходу) установи можуть не враховувати при розрахуванні елементів основного капіталу першого рівня суму А, визначену згідно з такою формулою:

A = a · f

де:

a

=

сума нереалізованих прибутків і збитків, накопичених з 31 грудня 2019 року, які обліковуються як «зміни справедливої вартості боргових інструментів, які оцінюються за справедливою вартістю через інший сукупний дохід» на балансі, що відповідають експозиціям до центральних урядів, регіональних урядів або місцевих органів, зазначених у статті 115(2) цього Регламенту, або до установ публічного сектора, зазначених у статті 116(4) цього Регламенту, без урахування фінансових активів, які є кредитно-знеціненими, як означено в доповненні А до додатка до Регламенту Комісії (ЄС) № 1126/2008 (далі - додаток щодо МСФЗ 9); та

f

=

коефіцієнт, що застосовується до кожного звітного року протягом періоду застосування тимчасового підходу згідно зі параграфом 2.

2. Установи повинні застосовувати такі коефіцієнти f для розрахування суми А, зазначеної в параграфі 1:

(a) 1 - протягом періоду з 01 січня 2020 року до 31 грудня 2020 року;

(b) 0,7 - протягом періоду з 01 січня 2021 року до 31 грудня 2021 року;

(c) 0,4 - протягом періоду з 01 січня 2022 року до 31 грудня 2022 року;

3. Якщо установа вирішує застосовувати тимчасовий підхід, визначений у параграфі 1, вона повинна повідомити компетентний орган про своє рішення принаймні за 45 днів до дати передачі звітної інформації згідно з таким підходом. За наявності попереднього дозволу компетентного органу установа може один раз переглянути початкове рішення протягом періоду застосування тимчасового підходу. Установи повинні публічно розкривати інформацію про застосування ними такого підходу.

4. Якщо установа виключає суму нереалізованих збитків з елементів основного капіталу першого рівня згідно з параграфом 1 цієї статті, вона повинна перерахувати всі вимоги, встановлені в цьому Регламенті та в Директиві 2013/36/ЄС, розраховані з використанням будь-якого із зазначених нижче елементів:

(a) суми відстрочених податкових активів, вирахуваної з елементів основного капіталу першого рівня згідно з пунктом (c) статті 36(1) або зваженої на ризик згідно зі статтею 48(4);

(b) суми коригувань на специфічний кредитний ризик.

При перерахуванні відповідної вимоги установа не повинна враховувати вплив на зазначені елементи резервів на очікувані кредитні збитки, пов'язаних із експозиціями до центральних урядів, регіональних урядів або місцевих органів, зазначених у статті 115(2) цього Регламенту, і до установ публічного сектора, зазначених у статті 116(4) цього Регламенту, без урахування фінансових активів, які є кредитно-знеціненими, як означено в доповненні А до додатка до додатка щодо МСФЗ 9.

5. Протягом періодів, визначених у параграфі 2 цієї статті, на додаток до розкриття інформації, що вимагається в частині восьмій, установи, які вирішили застосувати тимчасовий підхід, визначений у параграфі 1 цієї статті, повинні розкривати суми власних коштів, основного капіталу першого рівня та капіталу першого рівня, загальний коефіцієнт достатності капіталу, коефіцієнт достатності основного капіталу першого рівня, коефіцієнт достатності капіталу першого рівня та коефіцієнт левериджу, які би вони мали, якби не застосовували такий підхід.

Секція 3

Вирахування

Підсекція 1

Вирахування з елементів основного капіталу першого рівня