Тривалість, перегляди й відшкодування
1. Антидемпінгові заходи залишаються чинними доти і в тому ступені, в якому це необхідно для протидії демпінгу, що завдає шкоди.
2. Остаточне антидемпінгове мито втрачає чинність через п'ять років після його запровадження або через п'ять років з дати завершення останнього перегляду на предмет демпінгу і шкоди, якщо в ході перегляду не встановлено, що припинення чинності імовірно призведе до продовження або поновлення демпінгу і шкоди. Такий перегляд у зв'язку із припиненням дії заходів починається з ініціативи Комісії або за вимогою виробників Співтовариства або від їхнього імені, і заходи продовжують залишатись чинними до отримання результатів такого перегляду.
Перегляд у зв'язку з втратою чинності заходами починається, коли відповідний запит містить достатні докази того, що припинення дії заходів імовірно призведе до продовження або поновлення демпінгу і шкоди. Така ймовірність може бути встановлена, наприклад, через докази демпінгу і шкоди, що тривають, або доказу того, що часткове або повне усунення шкоди відбулося частково або повністю завдяки існуванню заходів, або доказу того, що обставини для експортерів або ринкові умови є такими, що свідчать про імовірність подальшого демпінгу, що завдає шкоди.
При проведенні розслідування відповідно до цієї частини експортерам, імпортерам, представникам країни, що експортує, і виробникам Співтовариства надається можливість доповнити, спростувати або прокоментувати положення, сформульовані в запиті про перегляд, і висновки повинні бути зроблені з належним врахуванням всіх відповідних і належним чином документованих доказів, представлених у зв'язку з питанням про імовірність продовження або поновлення демпінгу та шкоди в результаті припинення дії заходами.
В Офіційному віснику Європейського Союзу у належний час останнього року застосування заходів, як визначено в цій частині, публікується повідомлення про припинення чинності заходів, що наближається. Після цього, але не пізніше трьох місяців до завершення п'ятирічного періоду, виробники Співтовариства мають право подати запит про перегляд у відповідності із другим абзацом. Також публікується повідомлення про фактичне припинення дії заходів відповідно до цієї частини.
3. Доцільність продовження застосування заходів може також переглядатись, коли це виправдано, з ініціативи Комісії або за запитом держави-члена, або, якщо з моменту запровадження остаточних заходів пройшов обґрунтований строк тривалістю щонайменше один рік, за запитом будь-якого експортера або імпортера або виробників Співтовариства, що містить достатні докази, які обґрунтовують доцільність такого проміжного перегляду.
Проміжний перегляд ініціюється, коли запит містить достатні докази того, що продовження застосування заходів більше не є необхідним для усунення демпінгу та/або що немає імовірності продовження або поновлення шкоди у випадку скасування або зміни заходів, або якщо існуючі заходи не є або більше не є достатніми для протидії демпінгу, що завдає шкоди.
При проведенні розслідувань відповідно до цієї частини Комісія може, серед іншого, брати до уваги, чи змінилися в значному ступені обставини відносно демпінгу і шкоди або чи досягають існуючі заходи очікуваної мети, що полягає в усуненні шкоди, встановленої раніше у відповідності зі статтею 3. У цих випадках при ухваленні остаточного рішення враховуються всі відповідні і належним чином документовані докази.
4. Перегляд також проводиться для цілей визначення індивідуальної демпінгової маржі відносно нових експортерів у відповідній країни, що експортує, які не експортували продукт у період розслідування, на якому ґрунтувалося рішення про запровадження заходів.
Перегляд починається, коли новий експортер або виробник може продемонструвати, що він не пов'язаний з будь-яким експортером або виробником в країні, що експортує, до продуктів яких застосовуються антидемпінгові заходи, і що він фактично експортував до Співтовариства після згаданого періоду розслідування, або якщо він може продемонструвати, що він має безвідкличні контрактні зобов'язання по значних експортних поставках до Співтовариства.
Перегляд для нового експортера починається і проводиться на прискореній основі після консультацій у рамках Дорадчого комітету і після надання можливості виробникам Співтовариства представити свої коментарі. Регламент Комісії про початок перегляду скасовує чинне мито по відношенню до заінтересованого нового експортера шляхом внесення доповнень до Регламенту, яким запроваджується таке мито, та обумовлюючи імпорт процедурою реєстрації у відповідності з частиною 5 статті 14 для забезпечення того, що якщо перегляд завершиться встановленням демпінгу зі сторони такого експортера, антидемпінгові мита можуть бути стягнені по відношенню до попередніх періодів часу з дати початку перегляду.
Положення цієї частини не застосовуються до випадків, коли мита було запроваджено у відповідності з частиною 6 статті 9.
5. Відповідні положення цього Регламенту щодо процедур і проведення розслідування, за винятком положень щодо строків, застосовуються до будь-якого перегляду, здійснюваному відповідно до частин 2, 3 і 4. Перегляд, що проводиться відповідно до частин 2 та 3, проводиться невідкладно і, як правило, завершується протягом 12 місяців з дати початку перегляду. В будь-якому разі, перегляд відповідно до частин 2 й 3 за усіх обставин завершується протягом 15 місяців з початку перегляду. Перегляд відповідно до частини 4 за будь-яких обставин проводиться протягом дев'яти місяців з моменту його початку. Якщо перегляд, здійснюваний відповідно до частини 2, починається протягом періоду проведення перегляду, що здійснюється відповідно до частини 3 по тому ж самому провадженню, перегляд відповідно до частини 3 проводиться в той же строк, який передбачено для проведення перегляду відповідно до частини 2.
Комісія не пізніше ніж за один місяць до завершення кінцевих строків, вказаних у першому абзаці, направляє Раді пропозицію про вжиття дій.
Якщо розслідування не завершене у встановлені у першому абзаці граничні строки, то заходи:
- припиняються при розслідуванні відповідно до частини 2;
- припиняються у випадку проведення паралельного розслідування у відповідності з частинами 2 і 3, якщо кожне з розслідувань відповідно до частини 2 було ініційовано в той час, коли перегляд відповідно до частини 3 тривав за тим же провадженням або якщо такі перегляди було ініційовано одночасно; або
- продовжують застосовуватись без змін при розслідуваннях відповідно до частин 3 і 4.
Повідомлення про фактичне припинення або збереження заходів відповідно до цієї частини публікуються в Офіційному віснику Європейського Союзу.
6. Перегляди відповідно до цієї статті ініціюються Комісією після консультацій у рамках Дорадчого комітету. Якщо це обґрунтовано переглядом, заходи скасовуються або зберігаються відповідно до частини 2, або скасовуються, зберігаються або змінюються відповідно до частин 3 та 4, органом Комісії, відповідальним за їх запровадження. Якщо заходи скасовано відносно окремих експортерів, але не країни в цілому, такі експортери залишаються об'єктом провадження і у їх відношенні можуть автоматично проводитися нові розслідування в ході будь-якого наступного перегляду, проведеного відносно відповідної країни згідно з цією статтею.
7. Якщо перегляд заходів відповідно до частини 3 триває наприкінці періоду застосування заходів, як це визначено в частині 2, такий перегляд також стосується обставин, встановлених у частині 2.
8. Незважаючи на положення частини 2, імпортер може подати запит про відшкодування сплачених мит, якщо буде доведено, що демпінгову маржу, на основі якої було сплачено мита, усунуто або скорочена до рівня, що нижче рівня застосовуваного мита.
При направленні запиту про відшкодування антидемпінгових мит, імпортер направляє заявку до Комісії. Заявка направляється через державу-член, на території якої товари було оформлено для вільного використання, протягом шести місяців з дати, коли компетентними органами влади було належним чином визначено розмір призначених для стягнення остаточних мит, або з дати ухвалення остаточного рішення про стягнення гарантій, внесених у зв'язку з попередніми митами. Держави-члени негайно направляють такий запит до Комісії.
Заявка про відшкодування вважається належним чином обґрунтованою доказами лише коли вона містить точну інформацію про суму антидемпінгових мит, заявлених до відшкодування, і всю митну документацію, що відноситься до розрахунку і сплати такої суми. Заявка також включає дані про нормальні вартості і експортні ціни у Співтоваристві щодо експортера або виробника, до якого застосовується мито, протягом репрезентативного періоду. У випадках, коли імпортер не пов'язаний з відповідним експортером або виробником, і якщо така інформація не є в оперативному розпорядженні, або якщо експортер або виробник не бажають надати її імпортерові, заявка містить декларацію експортера або виробника про те, що демпінгову маржу було скорочено або усунуто, як визначено в цій статті, і що відповідні докази будуть представлені Комісії. Якщо представлення таких доказів не очікуються зі сторони експортера або виробника впродовж обґрунтованого строку, заявка відхиляється.
Після проведення консультацій у рамках Дорадчого комітету, Комісія приймає рішення про те, чи задовольняти заявку і в якому ступені задовольняти, або рішення про ініціювання в будь-який момент проміжного перегляду і на підставі інформації і висновків такого перегляду, проведеного відповідно до положень, що застосовуються до таких переглядів, визначає, чи обґрунтоване відшкодування і в якому ступені воно обґрунтоване. Відшкодування мит, як правило, здійснюється в межах 12 місяців, і за жодних обставин не пізніше 18 місяців з дати направлення обґрунтованого належними доказами запиту про відшкодування мит імпортером товару, до якого застосовуються антидемпінгові мита. Виплати в рамках будь-якого дозволеного відшкодування, як правило, здійснюються державами-членами протягом 90 днів з моменту ухвалення рішення Комісії.
9. При проведенні будь-якого розслідування з перегляду заходів або відшкодування мит, здійснюваному відповідно до цієї статті, Комісія, за умови незмінних обставин, застосовує таку ж методологію, як і при розслідуванні, яке привело до запровадження мита, беручи належним чином до уваги статтю 2, і, зокрема, її частини 11 і 12, і статтю 17.
10. При проведенні будь-якого розслідування відповідно до цієї статті Комісія розглядає достовірність експортних цін у відповідності зі статтею 2. Водночас, якщо ухвалено рішення вдатися до конструйованої експортної ціни у відповідності з частиною 9 статті 2, Комісія розраховує її без відрахування суми сплачених антидемпінгових мит, якщо представлено незаперечний доказ того, що мито належним чином включено в ціну перепродажів і ціни наступних продажів у Співтоваристві.