Ст. 4

Чинна редакція від 09.02.2010 · Регламент набрав чинності 02.03.2010

Глава 2. ОЗНАЧЕННЯ І СПЕЦИФІКАЦІЯ ДАНИХ

Статистична вартість

1. Статистична вартість повинна ґрунтуватися на вартості товарів на момент і в місці перетину товарами кордону держави-члена, у якій товари перебувають на момент поміщення під митну процедуру при прибутті до неї (імпорт) або вибутті з неї (експорт).

Статистична вартість повинна розрахуватися на основі вартості товарів, зазначеної в параграфі 2, та, за необхідності, коригуватися на транспортні та страхові витрати згідно з параграфом 4.

2. З огляду на принципи оцінювання, встановлені в Угоді про застосування статті VII Генеральної угоди про тарифи й торгівлю (угода про митну вартість СОТ), вартість товарів, що експортуються або імпортуються, повинна бути:

(a) у випадку продажу або купівлі - ціною, фактично сплаченою або належною до сплати за імпортовані або експортовані товари, за винятком умовної або фіктивної вартості;

(b) в інших випадках - ціною, яка була б сплачена у випадку продажу або купівлі.

Митна вартість застосовується, якщо вона визначена згідно з Митним кодексом для товарів, випущених у вільний обіг.

3. Вартість товарів, що беруть участь у переробних операціях, визначається за валовим методом таким чином:

(a) вартість товарів до перероблення визначається для товарів, призначених для перероблення;

(b) вартість товарів до перероблення плюс додана вартість перероблення визначається для товарів, що пройшли перероблення.

4. Вартість, зазначена в параграфах 2 і 3, за необхідності коригується так, щоб статистична вартість містила виключно та повністю транспортні та страхові витрати, що були понесені задля доставки товарів з місця їх відправлення до кордону держави-члена, у якій товари перебувають на момент поміщення під митну процедуру (для імпорту вартість типу CIF, для експорту вартість типу FOB).

5. Статистична вартість повинна бути виражена в національній валюті держави-члена, на території якої подають митну декларацію. Якщо для вираження статистичної вартості в національній валюті необхідна конвертація, у якості курсу обміну повинен використовуватися:

(a) курс, застосовний згідно з положеннями щодо конвертації валюти, встановленими в Митному кодексі на момент прийняття митної декларації; або, якщо це неможливо,

(b) референтний курс, застосовний на момент імпорту або експорту товарів, що встановлюється Європейським Центральним Банком для держав-членів, які знаходяться в просторі євро, або офіційний курс, що встановлюється державами-членами, які не перебувають у просторі євро.