Ст. 2

Чинна редакція від 26.06.1990

1. Забороняється запроваджувати зміни, які дозволяються відповідно до статті 1, стосовно жінок, що працюють, в період до і після пологів, принаймні протягом 16 тижнів і за 8 тижнів до очікуваної дати народження дитини. Національне законодавство може передбачити відміну такої заборони на прохання зацікавленої працюючої жінки за умови, що не буде завдано шкоди здоров'ю матері та дитини.

2. Заборона змін щодо нічної праці жінок, які працюють, що передбачена параграфом 1 цієї статті, також поширюється на додатковий період, протягом якого видається медична довідка, яка засвідчує, що така заборона необхідна для здоров'я матері та дитини у таких випадках:

a) під час вагітності;

b) протягом встановленого періоду після народження дитини відповідно до вищезазначеного параграфа 1.

3. Протягом періодів, вказаних у параграфах 1 і 2 цієї статті:

a) працюючу жінку не буде звільнено або їй не буде повідомлено про звільнення за винятком виправданих причин, не пов'язаних із вагітністю чи народженням дитини;

b) доход зацікавленої працюючої жінки зберігається на достатньому рівні для підтримки її самої і її дитини відповідно до належних стандартів життя. Підтримка цього доходу забезпечується шляхом завдання на робочий день, продовжену декретну відпустку, соціальних допомог чи будь-яких інших відповідних заходів або шляхом поєднання цих заходів.

4. Застосування параграфів 1, 2, і 3 цієї статті не приводить до послаблення захисту і зменшення допомог, пов'язаних із декретною відпусткою.