У цих критеріях терміни вживаються в такому значенні:
дата надання державної допомоги - дата набрання чинності актом, який надає право на отримання державної допомоги;
допустимі витрати - перелік витрат, що можуть бути відшкодовані отримувачам державної допомоги.допомоги;
Інші терміни вживаються у значенні, наведеному в Бюджетному, Господарському, Цивільному та Податковому кодексах України, Законах України “Про державну допомогу суб’єктам господарювання”, “Про захист економічної конкуренції”, “Про зовнішньоекономічну діяльність”, “Про розвиток та державну підтримку малого і середнього підприємництва в Україні”, “Про інноваційну діяльність” та постановах Кабінету Міністрів України від 31 січня 2018 р. № 36 “Про затвердження критеріїв оцінки допустимості державної допомоги на відновлення платоспроможності та реструктуризацію суб’єктів господарювання” (Офіційний вісник України, 2018 р., № 14, ст. 473) та від 24 січня 2020 р. № 28 “Про надання фінансової державної підтримки” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 12, ст. 489; 2023 р., № 33, ст. 1763).
стартап - суб’єкт малого підприємництва, який протягом п’яти років після реєстрації сукупно відповідає таким умовам:
{Пункт 2 доповнено новим абзацом згідно з Постановою КМ № 462 від 18.04.2025 }
не приєднав у результаті процедури реорганізації діяльність іншого підприємства (для юридичних осіб), за винятком випадків, коли обсяг доходу приєднаної діяльності підприємства становить менше 10 відсотків річного обсягу доходу відповідного підприємства за фінансовий рік, що передував приєднанню;
{Пункт 2 доповнено новим абзацом згідно з Постановою КМ № 462 від 18.04.2025 }
не розподілив прибутки;
{Пункт 2 доповнено новим абзацом згідно з Постановою КМ № 462 від 18.04.2025 }
не придбав інше підприємство або не був створений внаслідок злиття в результаті процедури реорганізації (для юридичних осіб), якщо тільки обсяг доходу придбаного підприємства не становить менше 10 відсотків річного обсягу доходу відповідного підприємства за фінансовий рік, що передував придбанню такого підприємства, або обсяг доходу підприємства, утвореного внаслідок злиття в результаті процедури реорганізації (для юридичних осіб), менше ніж на 10 відсотків перевищує сукупний обсяг доходу суб’єктів господарювання, що утворені внаслідок злиття, за фінансовий рік, що передував злиттю.
{Пункт 2 доповнено новим абзацом згідно з Постановою КМ № 462 від 18.04.2025 }
Суб’єкти підприємництва, утворені внаслідок злиття в результаті процедури реорганізації (для юридичних осіб), які мають право на отримання державної допомоги, також вважаються стартапом до п’яти років із дати державної реєстрації суб’єкта господарювання, який раніше створений з підприємств, що зливаються.
{Пункт 2 доповнено новим абзацом згідно з Постановою КМ № 462 від 18.04.2025 }
Інші терміни вживаються у значенні, наведеному в Бюджетному, Господарському, Цивільному та Податковому кодексах України, Законах України “Про державну допомогу суб’єктам господарювання”, “Про захист економічної конкуренції”, “Про зовнішньоекономічну діяльність”, “Про розвиток та державну підтримку малого і середнього підприємництва в Україні”, “Про інноваційну діяльність”,“Про вищу освіту”, “Про наукову і науково-технічну діяльність”, “Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні” та постановах Кабінету Міністрів України від 31 січня 2018 р. № 36 “Про затвердження критеріїв оцінки допустимості державної допомоги на відновлення платоспроможності та реструктуризацію суб’єктів господарювання” (Офіційний вісник України, 2018 р., № 14, ст. 473).
{Абзац дев’ятий пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 462 від 18.04.2025 }