Про внесення зміни до Умов оплати праці працівників закладів охорони здоров'я та установ соціального захисту населення

Наказ від 06.07.2011 № 270/391 · Чинний з 12.08.2011

Опубліковано: Офіційний вісник України, 2011 р., № 59, стор. 361, стаття 2395, код акта 57853/2011 (2011-08-12)

МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ

НАКАЗ

06.07.2011 N 270/391

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 26 липня 2011 р. за N 919/19657

Про внесення зміни до Умов оплати праці працівників закладів охорони здоров'я та установ соціального захисту населення

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 N 524 ( 524-2011-п ) "Питання оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери" НАКАЗУЄМО:

1. Унести зміну до пункту 2.1 розділу 2 Умов оплати праці працівників закладів охорони здоров'я та установ соціального захисту населення, затверджених наказом Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства охорони здоров'я України від 05.10.2005 N 308/519 ( z1209-05 ), зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 17.10.2005 за N 1209/11489 (зі змінами), доповнивши абзац перший примітки 1 після цифр і слова "625 гривень" словами і цифрами "; з 1 липня - 635 гривень, з 1 вересня - 641 гривня, з 1 жовтня - 660 гривень, з 1 грудня - 704 гривні.";

друге речення виключити.

2. Керівникам закладів охорони здоров'я та установ соціального захисту населення установити у штатних розписах установ, закладів, організацій:

1) посадові оклади (тарифні ставки) працівників з 1 липня, 1 жовтня і 1 грудня 2011 року відповідно у таких розмірах:

першого тарифного розряду - 960, 985 і 1004 гривні;

другого тарифного розряду - 965, 990 і 1009 гривень;

третього тарифного розряду - 975, 1000 і 1019 гривень;

четвертого тарифного розряду - 985, 1010 і 1029 гривень;

п'ятого тарифного розряду - 995, 1020 і 1039 гривень;

шостого тарифного розряду - 1005, 1030 і 1049 гривень;

2) посадові оклади (тарифні ставки) працівників сьомого тарифного розряду з 1 липня і 1 жовтня 2011 року у розмірах відповідно 1015 і 1040 гривень.

3. Департаменту заробітної плати та умов праці Міністерства соціальної політики України (О.Товстенко) забезпечити державну реєстрацію цього наказу у Міністерстві юстиції України.

4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування і застосовується з 1 липня 2011 року.

Віце-прем'єр-міністр України - Міністр соціальної політики України С.Тігіпко

Міністр охорони здоров'я України О.Аніщенко

ПОГОДЖЕНО:

Заступник Міністра фінансів України С.Рибак

Заступник Керівника Спільного представницького органу профспілок, заступник Голови Федерації профспілок України С.М.Кондрюк

Перший заступник Голови Спільного представницького органу сторони роботодавців на національному рівні О.Мірошниченко

Історія документа

Зв'язки з іншими документами

Змінює документ (1)

Ще 1 текстових згадувань в інших документах (офіційний реєстр).