Розмір посадового окладу (ставки заробітної плати) з 1 вересня 2026 р. розраховується шляхом множення базової величини 28 885 гривень на відповідний коефіцієнт.
У разі коли посадовий оклад визначений у гривнях з копійками, цифри до 0,5 відкидаються, від 0,5 і вище — заокруглюються до однієї гривні.
2. Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам присвоюються за результатами атестації.
З 1 вересня 2026 р. рішеннями атестаційних комісій майстрам виробничого навчання присвоюються кваліфікаційні категорії залежно від встановленого за попередньою атестацією тарифного розряду та відповідно до вимог, визначених до присвоєння кваліфікаційних категорій, з подальшою атестацією відповідно до законодавства.
3. Умови визначення посадових окладів керівникам гуртків, секцій, студій та інших форм гурткової роботи, культорганізаторам, екскурсоводам, інструкторам з туризму, художнім керівникам, акомпаніаторам, концертмейстерам, музичним керівникам, інструкторам з фізичної культури (фізкультури), інструкторам з праці, інструкторам слухових кабінетів, майстрам виробничого навчання, соціальним педагогам та практичним психологам поширюються на всі типи закладів та установ освіти, зокрема закладів вищої освіти.
4. Посадові оклади помічників вихователів у закладах освіти визначаються на 10 відсотків нижче посадового окладу вихователя найнижчої кваліфікаційної категорії (спеціаліст).