Підприємства з іноземними інвестиціями сплачують податки, встановлені законодавчими актами України, за винятками, передбаченими цим Декретом.
У разі коли законодавчими актами України встановлюються нові види податків, які не були передбачені ними на момент прийняття цього Декрету, існуючі підприємства з іноземними інвестиціями звільняються від них на п'ять років.
Пільги, передбачені цією статтею, поширюються на підприємства з іноземними інвестиціями, якщо кваліфікаційна іноземна інвестиція не відчужується протягом терміну її амортизації, але не раніше закінчення пільгового податкового періоду.
Підприємства з іноземними інвестиціями, за винятком випадків, зазначених у частині п'ятій цієї статті, звільняються від сплати податків на прибуток (доходи) протягом п'яти років з моменту внесення кваліфікаційної інвестиції.
Прибуток (доход) підприємств з іноземними інвестиціями, одержаний від проведення лотерей, здавання в оренду приміщень і окремих видів майна, від реалізації на аукціоні товарів, продукції, майна згідно з переліком, що визначається Міністерством фінансів України, від казино, інших гральних домів (місць), гральних автоматів з грошовим виграшем та іншого грального бізнесу (включаючи доходи від оренди та інших видів використання), від відеосалонів, відеопоказу (незалежно від способу показу), прокату відео- та аудіокасет і запису на них, а також від проведення масових концертно-видовищних заходів на відкритих майданчиках, стадіонах, у палацах спорту, інших приміщеннях, кількість місць в яких перевищує дві тисячі, - оподатковується на загальних підставах, передбачених законодавством України про оподаткування.
Для підприємств з іноземними інвестиціями, діючих у пріоритетних напрямах розвитку, що визначаються державними програмами заохочення іноземних інвестицій, можуть встановлюватися додаткові пільги щодо оподаткування, передбачені цими програмами.
У разі відчуження кваліфікаційної іноземної інвестиції спільних підприємств раніше термінів, зазначених у частині третій цієї статті, такі підприємства сплачують податок на прибуток в повному обсязі за весь пільговий період, протягом якого вони його не сплачували.
При переказі (вивезенні) за кордон частини прибутків (доходів) у будь-якому вигляді, що належать іноземному інвестору в результаті діяльності підприємства з іноземними інвестиціями, сплачується податок за ставкою 15 відсотків суми, яка переказується або вивозиться, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України.
Перевірка фінансової та комерційної діяльності підприємств з іноземними інвестиціями, в тому числі з метою оподаткування, здійснюється органами Державної податкової служби України та офіційно зареєстрованими аудиторськими організаціями України відповідно до їх компетенції.