1. Прибутковий податок з сукупного оподатковуваного доходу громадян за місцем основної роботи (служби, навчання) обчислюється за такими ставками:
( Нові ставки податку див. в Указі Президента N 519/94 від 13.09.94 )
-----------------------------------------------------------------
Розмір місячного сукупного оподатко- | Ставки та розміри податку
вуваного доходу (у мінімальних мі- |
сячних заробітних платах) |
|
-----------------------------------------------------------------
1 мінімальна заробітна плата включно не оподатковується
від 1 мінімальної заробітної плати 10 процентів суми, що + 1 крб. до 10 мінімальних заробіт- перевищує мінімальну заро- них плат включно бітну плату
від 10 мінімальних заробітних плат податок з 10 мінімальних + 1 крб. до 20 мінімальних заробіт- заробітних плат + 20 про- них плат включно центів суми, що перевищує 10 мінімальних заробітних плат
від 20 мінімальних заробітних плат податок з 20 мінімальних + 1 крб. до 30 мінімальних заробіт- заробітних плат + 35 про- них плат включно центів суми, що перевищує 20 мінімальних заробітних плат
понад 30 мінімальних заробітних податок з 30 мінімальних плат заробітних плат + 50 про- центів суми, що перевищує 30 мінімальних заробітних плат
2. Із сум авторських винагород, що виплачуються спадкоємцям повторно (неодноразово), податок нараховується до джерел виплати у складі сукупного оподатковуваного річного доходу за наведеними у пункті 1 цієї статті ставками, збільшеними вдвічі, але не більше 70 процентів.
3. Із сум доходів, одержуваних громадянами не за місцем основної роботи та громадянами, які не мають постійного місця проживання в Україні, податок нараховується до джерел виплати за ставкою 20 процентів.
4. Із сум доходів, одержуваних громадянами - засновниками і учасниками підприємств у вигляді дивідендів за акціями та внаслідок розподілу прибутку (доходу) цих підприємств та інших корпоративних прав, податок нараховується до джерел виплати у складі сукупного оподатковуваного річного доходу за ставкою 15 процентів.
( Пункт 4 статті 7 виключено на підставі Закону N 129/98-ВР від 13.02.98 )
Особливості оподаткування окремих категорій громадян викладені у відповідних розділах цього Декрету.
ОСОБЛИВОСТІ ОПОДАТКУВАННЯ ДОХОДІВ, ОДЕРЖУВАНИХ ГРОМАДЯНАМИ ЗА МІСЦЕМ ОСНОВНОЇ РОБОТИ (СЛУЖБИ, НАВЧАННЯ), І ПРИРІВНЯНИХ ДО НИХ ДОХОДІВ