Ст. 3

Чинна редакція від 29.10.1919 · Конвенція набрав чинності 13.06.1921

На будь-якому державному або приватному промисловому чи комерційному підприємстві або у будь-якому з його філіалів, окрім тих, на яких зайняті лише члени однієї родини, жінка:

a) не повинна працювати протягом наступних шести тижнів після пологів;

b) матиме право залишити роботу, якщо вона надасть медичну довідку, яка засвідчуватиме, що пологи в неї, ймовірно, настануть протягом найближчих шести тижнів;

c) отримуватиме за час відсутності на роботі відповідно до параграфів a) та b) допомогу, цілком достатню для утримання її та дитини у здоровому стані, яка виплачуватиметься з державних фондів або через систему страхування, її точний розмір визначатимуть компетентні органи кожної країни, а як додаткова допомога надаватиметься безплатний догляд лікаря або акушерки; помилка медичного працівника у визначенні попередньої дати пологів не зможе позбавити жінку такої допомоги, яка надаватиметься їй від дати, зазначеної в медичній довідці, до фактичної дати пологів;

d) у будь-якому разі, якщо вона годує дитину груддю, матиме для цього дві півгодинні перерви протягом робочого дня.