1. Відповідно до будь-якої періодичної виплати, охоплюваної цією статтею, розмір допомоги, разом з будь-якими родинними допомогами, виплачується протягом страхового випадку, досягає, щодо даного страхового випадку і типового одержувача згідно з табл. II, яка додається до цієї Конвенції, принаймні зазначеного в ній відсотка від загальної суми попереднього заробітку одержувача допомоги або його годувальника, разом з будь-якими родинними допомогами, які виплачуються особі, яка підлягає забезпеченню з тими ж родинними обов'язками, як і в типового одержувача.
2. Попередній заробіток одержувача або його годувальника обчислюється згідно з встановленими правилами, і в тих випадках, коли особи, що підлягають забезпеченню, або їхні годувальники розділені на категорії згідно з їхнім заробітком, їх попередній заробіток може бути обчислений на підставі основного заробітку категорії, до якої вони належали.
3. Може встановлюватись максимальна межа у відношенні розміру допомоги або заробітку, який беруть до уваги для обчислення розміру допомоги, за умови, що ця максимальна межа встановлена таким чином, що положення пункту 1 цієї статті будуть дотримані в тих випадках, коли попередній заробіток одержувача допомоги або його годувальника був рівним або нижчим від заробітної плати кваліфікованого працівника чоловічої статі, який займається фізичною працею.
4. Попередній заробіток одержувача або його годувальника, заробітна плата кваліфікованого працівника чоловічої статі, який займається фізичною працею, допомога і будь-які родинні допомоги обчислюються на підставі одного й того ж періоду часу.
5. Для інших одержувачів розмір допомоги має розумний зв'язок з розміром допомоги, надаваної типовому одержувачу.
6. В цілях цієї статті кваліфікованим працівником чоловічої статі, який займається фізичною працею, є:
a) слюсар або токар підприємства, яке виготовляє будь-які машини, крім електричних; або
b) особа, яка вважається типовим прикладом кваліфікованого працівника, вибраного у відповідності до положень наступного пункту; або
c) особа, чий заробіток рівний або вищий, ніж заробіток 75 відсотків усіх осіб, які підлягають забезпеченню, причому такий заробіток визначається на основі річного або більш короткого періоду, залежно від того, як це встановлено; або
d) особа, заробіток якої дорівнює 125 відсоткам середнього заробітку всіх осіб, які підлягають забезпеченню.
7. Типовим прикладом кваліфікованого працівника в цілях підпункту "b" попереднього пункту вважається особа, зайнята в головній групі економічної діяльності з найбільшою кількістю самодіяльних осіб чоловічої статі, які підлягають забезпеченню в охоплюваному випадку, або годувальників осіб, які підлягають забезпеченню, залежно від випадку, в розділі, який включає найбільшу кількість таких осіб або їх годувальників; з цією метою застосовується Міжнародна стандартна промислова класифікація всіх галузей господарської діяльності, ухвалена Економічною і соціальною радою Організації Об'єднаних Націй на її 7-й сесії 27 серпня 1948 року, яка відтворюється у виправленому вигляді, у додатку до цієї Конвенції, або така класифікація з будь-якими внесеними до неї згодом поправками.
8. У тих випадках, коли розмір допомоги змінюється по районах, кваліфікований працівник чоловічої статі, який займається фізичною працею, може визначатись для кожного району у відповідності до положень пунктів 6 і 7 цієї статті.
9. Заробітна плата кваліфікованого працівника чоловічої статі, який займається фізичною працею, визначається на основі ставок заробітної плати для нормальної тривалості робочого часу, встановлених або колективними договорами, або у відповідному випадку законодавством країни або на підставі цього законодавства, або згідно зі звичаєм, включаючи допомоги на дорожнечу при їх наявності; там, де такі ставки розрізняються по районах, але положення пункту 8 цієї статті не застосовується, беруть середню ставку.
10. Розмір будь-якої періодичної виплати не може бути нижчим за встановлений мінімальний розмір.