Усунення подвійного оподаткування
1. Якщо резидент Договірної Держави одержує дохід або володіє капіталом, які згідно із положеннями цієї Конвенції можуть оподатковуватись в іншій Договірній Державі, перша згадана Держава дозволить вирахувати з податку на дохід цього резидента суму, що дорівнює сумі податку на дохід, сплаченій в цій іншій Державі, та вирахувати з податку на капітал цього резидента суму, що дорівнює сумі податку на капітал, сплаченій в цій іншій Державі. Ці вирахування у будь-якому випадку не повинні перевищувати ту частину податку з доходу або капіталу, розраховану до надання вирахування стосовно доходу або капіталу, який може обкладатись податком в цій іншій Державі, залежно від обставин.
2. Якщо відповідно до будь-якого положення цієї Конвенції одержаний дохід або капітал, яким володіє резидент Договірної Держави, звільнено від податку у цій Державі, така Держава може, проте, під час нарахування суми податку на залишок доходу або капіталу такого резидента, взяти до уваги звільнений від податку дохід або капітал.
3. Для цілей пунктів 1 і 2 цієї статті податок, що сплачується в Договірній Державі вважається таким, що включає будь-яку суму, яка була б сплачена, але через звільнення або пільги, відповідно до яких така сума не сплачується згідно зі спеціальними законами щодо стимулювання економічного розвитку відповідної Договірної Держави. Положення цього пункту застосовуються лише протягом 5 років, починаючи з 1 січня року, що настає за роком, в якому ця Конвенція набуває чинності. Цей період може бути продовжено компетентними органами Договірних Держав за взаємною згодою.