Уникнення подвійного оподаткування
1. Чинне законодавство кожної з Договірних Держав буде продовжувати регулювати оподаткування доходів і капіталу у відповідних Договірних Державах, якщо в цій Конвенції ніщо безпосередньо не вказує на інше.
2. Якщо резидент Індії одержує доходи чи володіє капіталом, які, відповідно до положень цієї Конвенції, можуть оподатковуватись в Україні, Індія дозволяє вирахування, що дорівнює сумі прибуткового податку цього резидента, що її сплачено в Україні безпосередньо або шляхом вирахувань, або вирахування, що дорівнює сумі податку на капітал, що її сплачено в Україні. Проте таке вирахування в обох випадках не повинно перевищувати тієї частини прибуткового податку або податку на капітал, які підраховуються до надання вирахування, що відноситься до прибутку або капіталу, що можуть оподатковуватись в Україні.
3. З урахуванням положень законодавства України, що стосується звільнення податку, сплаченого на території за межами України (які не будуть суперечити положенням цієї статті), на індійський податок, що сплачується за індійським законодавством і цією Конвенцією, безпосередньо або шляхом вирахувань з прибутку, доходу або капіталу дозволяється кредит проти українського податку, стосовно прибутку, доходу або капіталу, що стягуються згідно з українським законодавством. У будь-якому такому випадку кредит не повинен перевищувати ту частину українського податку (який визначається до надання вирахування), який стосується прибутку, доходу або капіталу, які можуть оподатковуватись в Індії.
4. Вважається, що податок, який сплачується в Договірній Державі, згаданий у пунктах 2 і 3 цієї статті, включає податок, який був би сплачений, проте через податкові стимули, що надаються і які спрямовані на стимулювання економічного розвитку згідно із законодавством Договірної Держави, не було сплачено.
5. Доход, який відповідно до положень цієї Конвенції не повинен оподатковуватись у Договірній Державі, може бути врахований для підрахування ставки податку, що встановлюється в цій Договірній Державі.