Ст. 23. Усунення подвійного оподаткування

Чинна редакція від 06.11.2000 · Конвенція набрав чинності 26.09.2003

1. З урахуванням положень законодавства України, що стосуються усунення подвійного оподаткування стосовно податків, сплачених на території за межами України (які не будуть суперечити головним принципам цього пункту), на грецький податок, що сплачується за законодавством Грецької Республіки та відповідно до цієї Конвенції прямо або шляхом вирахування з прибутку, доходу або майна з джерел у Греції, буде робитися знижка у вигляді кредиту проти будь-якого українського податку, обчислюваного стосовно того ж прибутку, доходу або майна, стосовно яких обчислюється грецький податок.

2. З урахуванням положень законодавства Грецької Республіки, що стосуються усунення подвійного оподаткування стосовно податків, сплачених на території за межами Грецької Республіки (які не будуть суперечити головним принципам цього пункту), на український податок, що сплачується за законодавством України та відповідно до цієї Конвенції прямо або шляхом вирахування з прибутку, доходу або майна з джерел в Україні, буде робитись знижка у вигляді кредиту проти грецького податку, обчислюваного стосовно того ж прибутку, доходу або майна, стосовно яких обчислюється український податок.

3. Такі вирахування у будь-якому випадку не повинні перевищувати тієї частини податку з доходу або майна, як було підраховано до надання вирахування, яка стосується доходу або майна, що може оподатковуватись у цій другій Договірній Державі в залежності від обставин.

4. Для цілей пунктів 1 і 2 дохід та приріст вартості майна, що належать резиденту Договірної Держави, які оподатковуються в другій Договірній Державі у відповідності з цією Конвенцією, вважаються такими, що виникають із джерел у цій другій Договірній Державі.

5. У випадку дивідендів, що сплачуються компанією, яка є резидентом України, компанії, яка є резидентом Греції, залік повинен брати до уваги (додатково до будь-якого податку, що зараховується відповідно до положень пункту 3) податок, що сплачується компанією, яка розподіляє прибуток, відносно прибутку, з якого такі дивіденди сплачуються.

6. Якщо відповідно до законодавства України звільнення від оподаткування або зменшення податків, на які поширюється дія Конвенції, надається з метою стимулювання економічного розвитку в цій Державі, податок, який сплачувався б за відсутності такого звільнення або зменшення, буде розглядатися як сплачений для цілей пункту 3.

7. Якщо резидент Греції одержує дохід, який відповідно до положень статті 7 або статті 14 Конвенції може оподатковуватись податком в Україні, але згідно з законодавством України в ній надається звільнення від податків, на які поширюється Конвенція, то такий дохід не буде оподатковуватися в Греції.