Ст. 13

Чинна редакція від 30.06.1997 · Конвенція набрав чинності 20.04.1999

Доходи від відчужування майна

1. Доходи, що одержуються резидентом Договірної Держави від відчужування нерухомого майна, як воно визначено у статті 6 цієї Конвенції і яке розташоване у другій Договірній Державі, можуть оподатковуватись у цій другій Державі.

2. Доходи від відчужування акцій акціонерного капіталу компанії, майно якої складається прямо чи непрямо головним чином з нерухомого майна, яке розташоване у Договірній Державі, можуть оподатковуватись у цій Державі.

3. Доходи від відчужування рухомого майна, що формує частину комерційного майна постійного представництва, яке підприємство Договірної Держави має в другій Договірній Державі, або рухомого майна, яке відноситься до постійної бази, регулярно доступної резиденту Договірної Держави в другій Договірній Державі для цілей надання незалежних особистих послуг, які включають такі доходи від відчужування такого постійного представництва (окремо чи в сукупності з цілим підприємством) або такої фіксованої бази, можуть оподатковуватись у цій другій Державі.

4. Доходи від відчужування морських, річкових, повітряних суден, дорожніх та залізничних транспортних засобів, що експлуатуються в міжнародних перевезеннях підприємством Договірної Держави, або відчуження рухомого майна, що відноситься до експлуатації таких морських, річкових, повітряних суден, дорожніх та залізничних транспортних засобів, будуть оподатковуватись тільки в цій Договірній Державі.

5. Доходи від відчужування будь-якого майна, іншого ніж те, про яке йдеться у пунктах 1, 2, 3 і 4 цієї статті, будуть оподатковуватись тільки в Договірній Державі, резидентом якої є особа, що відчужує майно.