Ст. 23. Усунення подвійного оподаткування

Чинна редакція від 22.04.2002 · Конвенція набрав чинності 06.09.2003

1. У випадку Лівану подвійне оподаткування усувається таким чином:

Якщо резидент Лівану отримує дохід або види доходу, про які йдеться у статтях 10, 11 і 12, або прибутки, доходи від відчужування капіталу або володіє капіталом, які відповідно до законодавства України і згідно з цією Конвенцією можуть оподатковуватись в Україні, Ліван буде робити знижку у вигляді кредиту проти свого податку стосовно таких доходу, видів доходів, прибутків, доходів від відчужування капіталу або капіталу, на суму, що дорівнює податку, сплаченому в Україні.

Сума кредиту, однак, не повинна перевищувати тієї частини податку на дохід або види доходу, прибутки, доходи від відчужування капіталу або на капітал, підрахованого до надання вирахування відповідно до податкового законодавства та нормативних актів Лівану.

2. У випадку України подвійне оподаткування усувається таким чином:

З урахуванням положень законодавства України, що стосуються звільнення податку, сплаченого на території за межами України (які не будуть суперечити головним принципам цього пункту), на податок, сплачуваний за законодавством Лівану і відповідно до цієї Конвенції прямо або шляхом вирахування з прибутку, доходів або капіталу із джерел у Лівані, буде робитись знижка у вигляді кредиту проти українського податку, що обчислюється стосовно тих самих прибутків, доходу або капіталу, стосовно яких обчислюється ліванський податок.

Такі вирахування, однак, не повинні перевищувати тієї частини податку на дохід або податку на капітал, підрахованого до надання вирахування, яка відноситься, залежно від обставин, до доходу або капіталу, що може оподатковуватися в цій другій Договірній Державі.

3. Якщо відповідно до будь-якого положення цієї Конвенції одержуваний дохід або капітал, яким володіє резидент, звільнено від податку у цій Державі, ця Держава може, незважаючи на це, при підрахунку суми оподаткування на частину доходу або капіталу цього резидента, що залишилася, взяти до уваги звільнений дохід або капітал.

4. Для цілей пунктів 1 і 2 цієї статті прибутки, доходи або доходи від відчужування капіталу, якими володіє резидент і які можуть оподатковуватись у другій Договірній Державі відповідно до положень цієї Конвенції, вважаються такими, що виникли із джерел у цій другій Договірній Державі.