Ст. 51. цього Регламенту

Редакція від 01.01.2020 до 30.06.2021

Глава VIII. ЗВІЛЬНЕННЯ ВІД ОПОДАТКУВАННЯ → Секція 5. Звільнення від оподаткування деяких операцій, які вважають вивізними ( Статті 151 і 152 Директиви 2006/112/ЄС)

ЄВРОПЕЙСЬКИЙ СОЮЗ

СЕРТИФІКАТ ПРО ЗВІЛЬНЕННЯ ВІД СПЛАТИ ПДВ ТА/АБО АКЦИЗНОГО ЗБОРУ(*)

(Стаття 151 Директиви 2006/112/ЄС, та стаття 13 Директиви 2008/118/ЄС)

Пояснювальні примітки

1. Для постачальника товарів або надавача послуг та/або уповноваженого власника складу такий сертифікат слугує документом, що підтверджує звільнення від оподаткування операцій з постачання товарів і надання послуг або постачання партій товарів перед відповідними органами/особами, зазначеними в статті 151 Директиви 2006/112/ЄС і статті 13 Директиви 2008/118/ЄС. Відповідно, складають один сертифікат для кожного постачальника товарів або надавача послуг/власника складу. Крім того, постачальник товарів, надавач послуг або власник складу зобов'язані зберігати такий сертифікат як частину своїх облікових записів відповідно до положень права, застосовних у його державі-члені.

2.

(a) Загальна специфікація паперу, який повинен використовуватися, визначена в Офіційному віснику Європейських Співтовариств С 164 від 01.07.1989, с. 3.

Папір повинен бути білого кольору для всіх примірників, мати формат 210 на 297 міліметрів із максимальним допустимим відхиленням 5 міліметрів в меншу сторону та 8 міліметрів у більшу сторону по довжині.

Сертифікат про звільнення від сплати акцизного збору складають у двох примірниках:

- один примірник залишається у вантажовідправника,

- один примірник надається для супроводу переміщення продуктів, що оподатковуються акцизними зборами.

(b) Будь-який невикористаний простір у графі 5.B. повинен бути перекреслений для унеможливлення будь-яких додавань.

(c) Документ повинен бути заповнений розбірливо та у спосіб, що унеможливлює видалення записів. Документ не повинен містити будь-яких підчисток або виправлень. Його складають мовою, визнаною державою-членом ведення діяльності.

(d) Якщо опис товарів та/або послуг (графа 5.B сертифіката) містить покликання на форму замовлення на придбання, складену мовою, іншою ніж мова, визнана державою-членом ведення діяльності, відповідний орган/особа повинен долучити переклад зазначеної форми.

(e) 3 іншого боку, якщо сертифікат складено мовою, іншою ніж мова, визнана державою-членом постачальника товарів, надавача послуг або власника складу, відповідний орган/фізична особа повинен долучити переклад інформації про товари та послуги в графі 5.B.

(f) Визнана мова означає одну з мов, яка офіційно використовується у державі-члені, або будь-яку інші офіційну мову Союзу, яку держава-член зазначає для використання з цією метою.

3. У графі 3 сертифіката відповідний орган/фізична особа зазначає інформацію, необхідну для оцінювання запиту про звільнення від оподаткування в державі-члені ведення діяльності.

4. У графі 4 сертифіката орган підтверджує дані в графах 1 і 3(a) документа, а також засвідчує, що відповідна фізична особа входить до складу персоналу органу.

5.

(a) Покликання на форму замовлення на придбання (графа 5.B сертифіката) повинне містити принаймні дату і номер замовлення. Форма замовлення повинна містити всі елементи графи 5 сертифіката. Якщо на сертифікат повинно бути проставлено штамп компетентного органу держава-член ведення діяльності, форма замовлення також повинна мати такий штамп.

(b) Зазначення ідентифікаційного номера платника акцизного збору, відповідно до статті 22(2)(a) Регламенту Ради (ЄС) № 2073/2004 від 16 листопада 2004 року про адміністративну співпрацю у сфері акцизних зборів, не є обов'язковим; зазначення ідентифікаційного номера платника ПДВ або індивідуального ідентифікаційного номера платника податків є обов'язковим.

(c) Валюти повинні бути вказані за допомогою трилітерного коду відповідно до коду ISO 4217, встановленого Міжнародною організацією зі стандартизації ( - 6).

6. Зазначене вище заповнення сертифіката відповідним органом/фізичною особою повинне бути засвідчене штампом компетентного органу держави-члена ведення діяльності в графі 6. Зазначений компетентний орган може погодитися засвідчити сертифікат за умови згоди іншого органу в своїй державі-члені. Компетентний податковий орган самостійно ухвалює рішення про отримання такої згоди.

7. З метою спрощення процедури, компетентний орган може не вимагати від відповідного органу наявності штампа у разі звільнення від оподаткування товарів або послуг, призначених для офіційного використання. Відповідний орган повинен зазначити таке звільнення в графі 7 сертифіката.

ДОДАТОК III

Редакції цієї статті

Тут лише ті дати, коли змінився текст саме цієї статті: редакції акта, які її не торкнулися, у список не потрапляють. Інколи зміна стосується не самої норми, а лише приміток про внесення змін — сторінка порівняння каже про це прямо.