Ст. 234

Чинна редакція від 24.11.2015 · Регламент набрав чинності 18.01.2016

Розділ V. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ПРО МИТНИЙ СТАТУС, ПОМІЩЕННЯ ТОВАРІВ ПІД МИТНУ ПРОЦЕДУРУ, ПЕРЕВІРКУ, ВИПУСК ТОВАРІВ І РОЗПОРЯДЖЕННЯ ТОВАРАМИ → Глава 2. Поміщення товарів під митну процедуру → Секція 4. Інші спрощення

Зобов’язання власника дозволу подавати митну декларацію у формі запису в обліку декларанта

(Стаття 182(1) Кодексу)

1. Власних дозволу на подання митної декларації у формі запису в обліку декларанта повинен:

(a) пред’являти товари митниці, за винятком випадків застосування статті 182(3) Кодексу, та вносити дату повідомлення про пред’явлення в облік;

(b) вносити принаймні дані спрощеної митної декларації та будь-яких підтвердних документів в облік;

(c) на запит наглядової митниці надавати дані митної декларації, внесені в облік, та будь-який підтвердний документ, за винятком випадків, коли митні органи дозволяють декларанту надавати прямий комп’ютеризований доступ до такої інформації в його обліку;

(d) надавати наглядовій митниці інформацію про товари, що підлягають обмеженнями та заборонам;

(e) надавати наглядовій митниці підтвердні документи, відповідно до статті 163(2) Кодексу, до того як задекларовані товари можуть бути випущені;

(f) якщо застосовується звільнення, зазначене в статті 182(3) Кодексу, забезпечити, щоб власник дозволу на експлуатацію складів тимчасового зберігання мав інформацію, необхідну для доведення завершення тимчасового зберігання;

(g) за винятком звільнення від зобов’язання подавати додаткову декларацію відповідно до статті 167(2) Кодексу, подавати додаткову декларацію наглядовій митниці у спосіб та протягом строку, встановленого у дозволі.

2. Дозвіл на подання митної декларації у формі запису в обліку декларанта не застосовується до таких декларацій:

(a) митних декларацій, які становлять заяву щодо отримання дозволу на спеціальну процедуру відповідно до статті 163 Делегованого регламенту (ЄС) 2015/2446;

(b) митні декларації, подані замість загальної декларації прибуття відповідно до статті 130(1) Кодексу.