Засоби підтвердження митного статусу товарів Союзу
(Стаття 153(2) Кодексу)
1. Для підтвердження митного статусу товарів Союзу використовується будь-який із таких засобів:
(a) дані транзитної декларації на товари, поміщені під внутрішній транзит. В цьому випадку стаття 119(3) Делегованого регламенту (ЄС) 2015/2446 не застосовується.
(b) Дані документів T2L та T2LF, відповідно до статті 205 цього Регламенту;
(c) митний вантажний маніфест, відповідно до статті 206 цього Регламенту;
(d) рахунок-фактура або транспортний документ відповідно до статті 211 цього Регламенту;
(e) риболовецький журнал, декларація висадки, декларація перевантаження та дані системи моніторингу суден, у відповідних випадках, зазначені в статті 213 цього Регламенту.
(f) засоби підтвердження, зазначені в статтях 207-210 цього Регламенту;
(g) дані акцизної декларації, зазначеної в статтях 21, 26 та 34 Директиви Ради 2008/118/EC ( - 14);
(h) ярлик, зазначений у статті 290 цього Регламенту.
2. Як відступ від параграфа 1 цієї статті, до дати впровадження Системи підтвердження статусу Союзу, зазначеної в додатку до Імплементаційного рішення 2014/255/ЄС, підтвердження митного статусу товарів Союзу може надаватися у формі маніфесту судноплавної компанії щодо таких товарів.
3. Як відступ від параграфа 1(d) цієї статті, до дати впровадження Системи підтвердження статусу Союзу, зазначеної в додатку до Імплементаційного рішення 2014/255/ЄС, підтвердження митного статусу товарів Союзу може надаватися у формі рахунка-фактури або транспортного документа щодо товарів, вартість яких перевищує 15000 євро.
4. Якщо засоби підтвердження, зазначені в параграфі 1, використовуються для товарів із митним статусом товарів Союзу у пакованні, що не має митного статусу товарів Союзу, такі засоби підтвердження повинні містити таке зазначення:
‘N packaging - [code 98200]’
5. Якщо засіб підтвердження, зазначений у параграфі 1(b), (c) та (d) видано зі зворотною дією в часі, він повинен містити таке зазначення:
‘Issued retrospectively - [code 98201]’
6. Засіб підтвердження, зазначений у параграфі 1, не використовується стосовно товарів, щодо яких виконано вивізні формальності або які поміщено під процедуру переробки за межами митної території.