Ст. 171

Чинна редакція від 24.11.2015 · Регламент набрав чинності 18.01.2016

Розділ III. МИТНИЙ БОРГ І ГАРАНТІЇ → Глава 2. Стягнення, сплата, повернення та звільнення від сплати суми ввізного або вивізного мита → Секція 1. Визначення суми ввізного або вивізного мита, повідомлення про митний борг і здійснення бухгалтерського запису

Пред’явлення асоціації-гаранту вимоги про сплату в рамках процедури, передбаченої Конвенцією АТА і Стамбульською конвенцією

(Стаття 98 Кодексу)

1. Якщо митні органи встановлять, що митний борг виник щодо товарів, що є предметом книжки ATA, вони повинні невідкладно пред’явити вимогу асоціації-гаранту. Координаційна митниця, що пред’являє вимогу, зазначену в статті 86 Делегованого регламенту (ЄС) 2015/2446, повинна в той же час надіслати координаційній митниці, що в її юрисдикції розташована митниця поміщення під процедуру тимчасового ввозу, інформаційну записку щодо вимоги про сплату, надіслану асоціації-гаранту. Вона повинна використовувати форму, наведену в додатку 33-03.

2. Інформаційна записка повинна супроводжуватися копією незакритого ваучера, якщо він перебуває у володінні координаційної митниці. Інформаційну записку можна використовувати тоді, коли це вважається необхідним.

3. Податкова форма, згадана в статті 86 Делегованого регламенту (ЄС) 2015/2446, може бути надіслана після пред’явлення асоціації-гаранту вимоги, однак не пізніше 3 місяців після пред’явлення вимоги та в будь-якому разі не пізніше 6 місяців із дати ініціювання митними органами процедури стягнення. Податкову форму наведено в додатку 33-04.

Секція 2

Повернення та звільнення від сплати