1. Для цілей застосування цієї статті:
- "Співтовариство" означає територію Співтовариства, яку зазначено в статті 3 до вступу,
- "нові держави-члени" означають територію держав-членів, приєднаних до Європейського Союзу Договором, підписаним 24 червня 1994 р., як зазначено для кожної з тих держав-членів в статті 3 цієї Директиви,
- "розширене Співтовариство" означає територію Співтовариства, як зазначено в Статті 3 після вступу.
2. Якщо товари:
- надійшли на територію Співтовариства або однієї з нових держав-членів до дати вступу, та підпорядковувалися, після надходження на територію Співтовариства або однієї з нових держав-членів згідно з тимчасовим порядком вступу з повним звільненням від зборів з імпорту, або у одному з режимів зазначених у статті 16(1) (B) (a)-(d) або у подібному режимі в одній з нових держав-членів, та
- не вийшов з цього режиму до дати вступу, положення, чинні на момент продажу товару у цьому режимі продовжують застосовуватись до тих пір, доки товар не вийде з зони дії порядку, після дати вступу.
3. Якщо товар:
- був проданий до дати вступу, в загальному транзитному порядку або в іншому митному транзитному порядку, та не залишив цей порядок до дати вступу, положення чинні на момент продажу товару у цьому порядку продовжують застосовуватись до тих пір, доки товар не вийде з зони дії порядку, після дати вступу.
Для цілей першого інденту "загальний транзитний порядок" означає заходи для транспортування товару під час транзиту між Співтовариством та країнами Європейської Асоціації Вільної Торгівлі та окремо між країнами Європейської Асоціації Вільної Торгівлі, як передбачено Конвенцією від 20 травня 1987 р. щодо загального транзитного порядку (1).
4. Наступне розглядається як імпорт товару в значенні статті 7(1), якщо відомо, що товар знаходився у вільному обігу в одній з нових держав-членів або у Співтоваристві:
(a) переміщення, а також нерегулярне переміщення товару з порядку тимчасового прийняття, згідно з яким він був проданий до дати вступу за умов, викладених в пункті 2;
(b) переміщення, а також нерегулярне переміщення товару або з одного режиму, зазначеного в статті 16(1) (B) (a)-(d) або з іншого схожого режиму, в якому він був проданий до дати вступу за умов викладених в пункті 2;
(c) завершення порядку прийняття, зазначеного в пункті 3, який розпочався до дати вступу в одній з нових держав-членів з метою постачання товару для розгляду, здійсненого до цієї дати в цій державі-члені оподаткованою уповноваженою особою;
(d) будь-яка помилка або правопорушення, вчинене протягом проведення одного з порядків прийняття, зазначених в пункті 3 за умов, викладених в пункті (c).
5. Використання після дати вступу в межах держави-члена оподаткованою або неоподаткованою особою товару, який був поставлений йому до дати вступу в Співтовариство або однієї з нових держав-членів також розглядається як імпорт товарів в значенні статті 7 (1) де повинні виконуватися наступні умови:
- постачання тих товарів було виключено або можливо було виключено або згідно з статтею 15(1) та (2) або згідно з подібним положенням в нових державах-членах,
- товар не був імпортований ні в одну з нових держав-членів або в Співтовариство до дати вступу.
6. У випадках зазначених в пункті 4, місцем імпорту в значенні статті 7(3) є держава-член, на території якої товари виходять з зони дії режиму, в якому вони були продані до дати вступу.
7. Шляхом часткової відміни статті 10(3) імпорт товарів в значенні пунктів 4 та 5 цієї статті закінчується без настання відповідального моменту, якщо:
(a) імпортовані товари відправляються або транспортуються за межі розширеного Співтовариства; або
(b) імпортовані товари в значенні пункту 4(a) не є засобами транспорту і відправляються або транспортуються до держав-членів, з яких вони були експортовані та до особи, яка експортувала їх; або
(c) імпортовані товари в значенні пункту 4(a) є засобами транспорту, які були отримані або імпортовані до дати вступу, відповідно до загальних умов оподаткування, чинних на національному ринку однієї з нових держав-членів або однієї з нових держав-членів Співтовариства та/або не підлягають, по причині їхнього експорту, будь-якому виключенню з або виплаті податку на додану вартість.
Ця умова приймається до виконання, якщо дата першого використання транспортних засобів була перед 1 січня 1987 р. або коли кількість податкових зборів з причин імпорту є незначною.
_______________ (1) OJ N L 226, 13.8.1987, p. 2.