1. Для моторних транспортних засобів категорії М3, максимальна маса яких перевищує 10 тонн, та автомобілів категорії N3, статті 2 та 3 необхідно застосовувати:
(a) від 01 січня 1994 року до транспортних засобів, зареєстрованих від 01 січня 1994 року;
(b) до транспортних засобів, зареєстрованих між 01 січня 1988 року та 01 січня 1994 року:
(i) від 01 січня 1995 року, у випадку транспортних засобів, які використовують як для внутрішніх, так і для міжнародних перевезень;
(ii) від 01 січня 1996 року, у випадку транспортних засобів, які використовують винятково для внутрішніх перевезень.
2. Для моторних транспортних засобів категорії М2, транспортних засобів категорії М3, максимальна маса яких більша ніж 5 тонн, але не перевищує 10 тонн, та транспортних засобів категорії N2, статті 2 та 3 необхідно застосовувати щонайпізніше:
(a) від 01 січня 2005 року до транспортних засобів, зареєстрованих від 01 січня 2005 року;
(b) до транспортних засобів, які відповідають граничним значенням, визначеним у Директиві 88/77/ЄЕС ( - 5), зареєстрованих від 01 жовтня 2001 року до 01 січня 2005 року:
(i) від 01 січня 2006 року, у випадку транспортних засобів, які використовують як для внутрішніх, так і для міжнародних транспортних операцій;
(ii) від 01 січня 2007 року, у випадку транспортних засобів, які використовують виключно для внутрішніх транспортних операцій.
3. Упродовж періоду до трьох років від 01 січня 2005 року, будь-яка держава-член може не застосовувати положення статей 2 та 3 до транспортних засобів категорій М2 та N2, максимальна маса яких становить понад 3,5 тонн, але не перевищує 7,5 тонн, які зареєстровані в національному реєстрі, та які не в’їжджають на територію інших держав-членів.