Ст. 5

Чинна редакція від 23.07.1990

1. Прибутки, які дочірнє підприємство надає материнській компанії, виключаються з податку на доход, якщо остання утримує як мінімум 25% капіталу дочірнього підприємства.

2. Незважаючи на пункт 1, Грецька Республіка може, оскільки вона не накладає податок на корпорацію на розподілені прибутки, стягувати податок на доход з прибутків, наданих материнським компаніям інших держав-членів. Однак, ставка цього податку на доход не повинна перевищувати ставку, передбачену двосторонніми угодами щодо подвійного оподаткування.

3. Незважаючи на пункт 1, Федеральна Республіка Германія може, оскільки вона накладає податок на корпорацію на розподілені прибутки за ставкою принаймні на 11 пунктів нижче ніж ставка, яка застосовується до утриманих прибутків, та не пізніше середини 1996 р. накладає 5% податок на доход на прибутки, розподілені її дочірніми підприємствами.

4. Незважаючи на пункт 1, Португальська Республіка може стягувати податок на доход з прибутків, наданих дочірніми підприємствами своїм материнським компаніям іншої держави-члена, до завершення восьмого року після дати застосування цієї Директиви.

Відповідно існуючим двостороннім угодам, укладеним між Португалією та будь-якою державою-членом, ставка цього податку на доход може не перевищувати 15% протягом перших п'яти років та 10% протягом останніх трьох років того періоду.

Перед закінченням восьмого року, беручи до уваги пропозицію від Комісії, Рада прийняла одностайне рішення щодо можливого розширення положень цього пункту.