Ст. 82

Чинна редакція від 28.03.1983

Розділ XI. Змішані звільнення від податку → Глава VI. Пальне та мастильні матеріали, що знаходяться на наземних автотранспортних засобах

1. Як визначено у статтях 83 - 85, наступне звільнюється від податку при ввезенні:

(a) пальне, що міститься у стандартних баках для пального приватних та комерційних автотранспортних засобів та мотоциклів;

(b) паливо, що міститься у переносних резервуарах, які перевозяться приватними автотранспортними засобами та мотоциклами, максимальною кількістю до 10 літрів, і без шкоди національних положень стосовно утримання та перевезення пального.

2. Для цілей пункту 1:

а) "комерційний автотранспортний засіб" означає будь-який дорожній моторизований автотранспортний засіб, який за типом своєї конструкції та обладнання призначений та спроможній здійснювати перевезення, як за оплату, так і без неї: - більш ніж 9 осіб, включаючи водія, - товари,

а також будь-який транспортний дорожній засіб для спеціального призначення, іншого, ніж транспортування як такого;

(b) "приватний автотранспортний засіб" означає будь-який моторний транспортний засіб, на який не поширюється визначення підпункту (a);

(c) термін "стандартні паливні баки" означає баки, які прикріплені виробником на усіх автомобілях того ж типу транспортних засобів, про які йдеться, та стаціонарне прикріплення яких дозволяє безпосереднє користування паливом, як для цілей рухання, так і, де це доречно, для функціонування системи охолодження.

Паливні баки з газом, прикріплені до автомобілів, сконструйованих для безпосереднього використання газу як пального, також вважаються стандартними паливними баками.