Ст. 4

Чинна редакція від 17.07.1969

1. Наступні операції підлягають обкладанню податком на капітал:

(a) утворення компанії з акціонерним капіталом;

(b) перетворення компанії, фірми, асоціації чи юридичної особи, яка не є компанією з акціонерним капіталом, на таку;

(c) збільшення капіталу компанії з акціонерним капіталом внаслідок внесків капіталів будь-якого виду;

(d) збільшення активів компанії з акціонерним капіталом внаслідок внесків капіталу будь-якого виду, враховуючи не акції на капітал чи активи компанії, а права, такі ж, які мають члени, такі як права голосування, доля на прибутки чи доля на прибуток від ліквідації;

(e) переведення з третьої держави на територію держави-члена діючого центру управління компанією, фірмою, асоціацією чи юридичною особою, чий зареєстрований офіс розташований в третій державі та який вважається в тій державі-члені для цілей обкладання капіталу податком компанією з акціонерним капіталом;

(f) переведення з третьої держави на територію держави-члена зареєстрованого офісу компанії, фірми, асоціації чи юридичної особи, чий діючий центр управління розташований в третій державі, та який вважається в тій державі-члені для цілей обкладання капіталу податком компанією з акціонерним капіталом;

(g) переведення з держави-члена на територію іншої держави-члена діючого центру управління компанією, фірмою, асоціацією чи юридичною особою, який в останній державі-члені вважається, для цілей обкладання капіталу податком, компанією з акціонерним капіталом, але не розглядається як така в іншій державі-члені;

(h) переведення з держави-члена на територію іншої держави-члена зареєстрованого офісу компанії, фірми, асоціації чи юридичної особи, чий діючий центр управління розташований в третій державі та який в останній державі-члені вважається, для цілей обкладання капіталу податком, компанією з акціонерним капіталом, але не розглядається як така в іншій державі-члені.

2. Капітал наступних операцій може продовжувати обкладатись податком тією мірою, до якої вони оподатковувались на рівні 1% станом на 1 липня 1984 року:

(a) зростання капіталу компанії із акціонерним капіталом внаслідок капіталізації прибутку чи постійних або тимчасових резервних фондів;

(b) зростання активів компанії з акціонерним капіталом внаслідок надання послуг членом, який не сприяє зростанню капіталу компанії з акціонерним капіталом, але який істотно впливає на зміну прав компанії або може збільшити вартість акцій компанії;

(c) позичка, отримана компанією з акціонерним капіталом, у випадку, якщо кредитор отримує право на долю в прибутку компанії;

(d) позичка, отримана компанією з акціонерним капіталом від її члена чи його дружини чи дитини, або позичка отримана від третьої сторони, у випадку, якщо вона гарантується членом при умові, що такі позички виконують ті ж функції, що і збільшення капіталу компанії.

Однак, Грецька Республіка визначає, які з вище перелічених операцій вона обкладатиме податком на капітал.

3. Утворення в тому сенсі, в якому це поняття використовується в параграфі 1 (a), не включає в себе зміну документа про утворення чи постанов компанії з акціонерним капіталом та, зокрема:

(a) перетворення компанії з акціонерним капіталом на інший вид компанії з акціонерним капіталом;

(b) переведення з однієї держави-члена до іншої діючого центру управління чи зареєстрованого офісу компанії, фірми, асоціації чи юридичної особи, який вважається в обох держава-членах, в цілях обкладання капіталу митом, компанією з акціонерним капіталом;

(c) зміна цілей компанії з акціонерним капіталом;

(d) продовження терміну діяльності компанії з акціонерним капіталом.