Придбання приватними особами
1. Акцизний податок на підакцизні товари, придбані приватною особою для власного використання та транспортовані також приватною особою з території однієї держави-члена на територію іншої держави-члена, стягують лише в державі-члені, в якій придбано підакцизні товари.
2. Щоб визначити, чи зазначені в параграфі 1 підакцизні товари призначені для власного використання приватною особою, держави-члени враховують принаймні таке:
(a) комерційний статус зберігача підакцизних товарів та причини їх тримання;
(b) місце перебування підакцизних товарів або, у разі необхідності, вид використовуваного транспорту;
(c) будь-який документ, що стосується підакцизних товарів;
(d) характер підакцизних товарів;
(e) кількість підакцизних товарів.
3. Для цілей застосування пункту (e) параграфа 2 держави-члени можуть встановлювати орієнтовні рівні виключно як форму доказу. Такі орієнтовні рівні не повинні бути нижчими ніж:
(a) для тютюнових виробів:
- сигарети: 800 одиниць;
- сигарили (сигари вагою до 3 г кожна): 400 одиниць;
- сигари: 200 одиниць;
- тютюн для куріння: 1,0 кг;
(b) для алкогольних напоїв:
- спиртні напої: 10 л;
- проміжні продукти: 20 л;
- вина: 90 л (у тому числі максимум 60 л ігристих вин);
- пиво: 110 л.
4. Держави-члени також можуть передбачити сплату акцизного податку в державі-члені споживання на придбання мінеральних олив, уже випущених для споживання в іншій державі-члені, якщо такі продукти транспортуються нетиповими видами транспорту приватною особою або від імені приватної особи.
Для цілей цього параграфа «нетиповий вид транспорту» означає транспортування палива не в баках транспортних засобів або у відповідних резервних каністрах для палива, а також транспортування рідких продуктів для опалення не в цистернах, що їх використовують від імені суб’єктів господарювання.
Секція 2
Процедура для переміщень підакцизних товарів, які були випущені для споживання на території однієї держави-члена, та переміщені на територію іншої держави-члена для доставлення туди для комерційних цілей