Ст. 11

Чинна редакція від 19.12.2019 · Директива набрав чинності 18.03.2020

Глава II. Загальні процедурні положення → Секція 3. Звільнення

Звільнення від сплати акцизного податку

1. Від оподаткування акцизним податком звільнено підакцизні товари, якщо вони призначені для використання:

(a) у контексті дипломатичних або консульських відносин;

(b) міжнародними організаціями, що визнані як такі органами публічної влади держави-члена ведення діяльності, або членами таких організацій у межах та відповідно до умов, встановлених міжнародними конвенціями про створення таких організацій або угодами про штаб-квартири;

(c) збройними силами будь-якої держави-члена, крім держави-члена, в якій виникає податкове зобов’язання зі сплати акцизного податку, для використання такими силами чи цивільним персоналом, що їх супроводжує, або для постачання до їхніх їдалень, коли такі сили беруть участь в оборонних заходах, які здійснюють для реалізації діяльності Союзу в рамках спільної безпекової та оборонної політики;

(d) збройними силами будь-якої держави, що є стороною Північноатлантичного договору, крім держави-члена, в якій виникає податкове зобов’язання зі сплати акцизного податку, для використання такими силами чи цивільним персоналом, що їх супроводжує, або для постачання до їхніх їдалень;

(e) збройними силами Великої Британії, що базуються на острові Кіпр згідно з Угодою про утворення Республіки Кіпр від 16 серпня 1960 року, для використання такими збройними силами чи цивільним персоналом, що їх супроводжує, або для постачання до їхніх їдалень;

(f) для споживання згідно з договором, укладеним із третіми країнами або міжнародними організаціями, за умови, що такий договір дозволений або санкціонований у контексті звільнення від податку на додану вартість.

2. На звільнення від оподаткування поширюються умови та обмеження, встановлені державою-членом ведення діяльності. Держави-члени можуть надавати звільнення шляхом відшкодування сплаченого акцизного податку.