Ст. 1

Чинна редакція від 05.12.2017 · Директива набрав чинності 18.01.2018

Зміни до Директиви 2006/112/ЄС скасовано з 1 січня 2019 року.

До Директиви 2006/112/ЄС внести такі зміни з 1 січня 2019 року:

(1) Статтю 58 викласти в такій редакції:

« Стаття 58

1. Місцем надання наведених нижче послуг неоподатковуваній особі є місце, де така особа має осідок, постійно проживає або зазвичай перебуває:

(a) телекомунікаційні послуги;

(b) послуги радіомовлення і телебачення;

(c) послуги, що їх надають електронними засобами, зокрема послуги, зазначені в додатку II.

Спілкування надавача послуги з замовником за допомогою електронної пошти саме по собі не означає, що надана послуга є послугою, яку постачають електронними засобами.

2. Параграф 1 не застосовують у разі виконання таких умов:

(a) постачальник має осідок або, за відсутності осідку, постійно проживає або зазвичай перебуває лише в одній державі-члені; та

(b) послуги постачаються неоподатковуваним особам, що мають осідок, постійно проживають або зазвичай перебувають у будь-якій державі-члені, крім держави-члена, зазначеної в пункті (a); та

(c) загальна вартість постачань, зазначених у пункті (b), без урахування ПДВ не перевищує 10000 євро в поточному календарному році або еквівалентної суми в національній валюті та не перевищувала цього порогового значення в попередньому календарному році.

3. Якщо протягом календарного року порогове значення, зазначене в пункті (c) параграфа 2, перевищено, з того моменту застосовується параграф 1.

4. Держава-член, на території якої постачальники, зазначені в параграфі 2, мають осідок або, за відсутності осідку, постійно проживають або зазвичай перебувають, надає таким постачальниками право вибору місця постачання, що повинно визначатися відповідно до параграфа 1 та в будь-якому разі охоплювати період тривалістю два календарних роки.

5. Держави-члени повинні вживати відповідних заходів для моніторингу виконання оподаткованою особою умов, зазначених у параграфах 2, 3 і 4.

6. Відповідний еквівалент суми в національній валюті, зазначеної в пункті (c) параграфа 2, розраховують шляхом застосування курсу обміну, опублікованого Європейським Центральним Банком на дату ухвалення Директиви Ради (ЄС) 2017/2455. (* - 1 )

__________

( *1 ) Директива Ради (ЄС) 2017/2455 від 5 грудня 2017 року про внесення змін до Директиви 2006/112/ЄС і Директиви 2009/132/ЄС щодо певних податкових зобов’язань з податку на додану вартість, що застосовуються до надання послуг та здійснення дистанційних продажів товарів (ОВ L 348, 29.12.2017, с. 7).»;

(2) Статтю 219a викласти в такій редакції:

« Стаття 219a

(1) Виставлення рахунку-фактури підпадає під дію правил, застосовних у державі-члені, в якій, як вважають, було здійснено постачання товарів або надання послуг відповідно до положень розділу V.

2. Як відступ від параграфа 1, виставлення рахунку-фактури підпадає під дію таких правил:

(a) правил, застосовних у державі-члені, в якій постачальник веде господарську діяльність або має фіксований осідок, з якого здійснює постачання, або, за відсутності такого місця осідку чи фіксованого осідку - в державі-члені, в якій постачальник постійно проживає або зазвичай перебуває, якщо:

(i) постачальник не має осідку в державі-члені, в якій, як вважають, було здійснено постачання товарів або надання послуг відповідно до положень розділу V, або його осідок у такій державі-члені не втручається в постачання товарів або надання послуг у розумінні пункту (b) статті 192a, а особою, відповідальною за сплату ПДВ, є особа, якій постачаються товари або послуги, якщо замовник не виставляє рахунок-фактуру (самостійне виставлення рахунку-фактури);

(ii) постачання товарів або надання послуг вважають таким, що його не було здійснено в межах Співтовариства, відповідно до положень розділу V;

(b) правил, застосовних у державі-члені, в якій виявлено постачальника, що застосовує одну зі спеціальних схем, зазначених у главі 6 розділу XII.

3. Параграфи 1 і 2 цієї статті застосовують без обмеження статей 244-248.»;

(3) пункт (1) статті 358a викласти у такій редакції:

«1. «оподатковувана особа, що не має осідку в Співтоваристві» означає оподатковувану особу, що не веде господарську діяльність на території Співтовариства і не має там фіксованого осідку;»;

(4) пункт (e) статті 361(1) викласти у такій редакції:

«(e) заяву про те, що оподатковувана особа не веде господарську діяльність на території Співтовариства і не має там фіксованого осідку;»;