Цим вносяться такі зміни до Директиви 95/59/ЄС:
1. Стаття 3 викладається в такій редакції:
« Стаття 3
1. Такі товари вважаються сигарами або сигарилами, при їх властивостях та звичайних споживацьких очікуваннях, за умови, що їх можна використовувати для паління виключно в такому вигляді, як вони є:
(а) тютюн в ролах із зовнішньою обгорткою з натурального тютюну;
(b) тютюн в ролах зі перемеленим змішаним наповнювачем та з зовнішньою обгорткою звичайного кольору сигар, з відновленого тютюну, що повністю вкриває продукт, включаючи, у відповідних випадках, фільтр, але не мундштук у випадку сигар з мундштуком, якщо вага одиниці товару, не включаючи фільтр або мундштук, становить не менше 2,3 г, але не більше 10 г, а обхват на не менш як третині довжини продукту становить не менше 34 мм.
2. Шляхом відступу від частини 1, Німеччина та Угорщина можуть продовжувати до 31 грудня 2014 року застосовувати статтю 3 Директиви 95/59/ЄС, зі змінами, внесеними Директивою 2002/10/ЄС.»;
2. Частина 2 статті 4 викладається в такій редакції:
«2. Тютюн в ролах, зазначений у частині 1, для цілей стягнення акцизного збору вважається еквівалентним двом сигаретам, якщо він, не враховуючи фільтр чи мундштук, довший за 8 см, але не довший за 11 см, та еквівалентним трьом сигаретам, якщо він, не враховуючи фільтр чи мундштук, довший за 11 см, але не довший за 14 см і так далі.»;
3. Пункт 2 статті 5 викладається в такій редакції:
«2. придатні для паління залишки тютюну, випущені у роздрібний продаж, на які не поширюються статті 3 та 4. Для цілей цієї статті «залишками тютюну» вважаються обрізки тютюнового листя, отримані при переробці тютюну або виробництві тютюнових продуктів.»;
4. До статті 6 вносяться такі зміни:
(а) у першому абзаці слова «1 міліметр» замінюються словами «1,5 міліметра»;
(b) у другому абзаці слова «більш ніж 1 міліметр» замінюються словами «1,5 міліметра або більше»;
5. Частина 1 статті 7 викладається в такій редакції:
«1. Товари, що частково складаються з речовин, інших, ніж тютюн, але в іншому відношенні відповідають критеріям, встановленим у статті 3, вважаються сигарами та сигарилами.»;
6. Частина 4 статті 8 викладається в такій редакції:
«4. У разі необхідності акцизний збір з сигарет може включати мінімальний елемент податку, за умови суворого дотримання змішаної структури оподаткування та пропорції специфічного компоненту акцизного збору, як передбачено у статті 16.»;
7. Стаття 16 викладається в такій редакції:
« Стаття 16
1. Відсоток специфічного акцизного збору в сумі загального податкового навантаження на сигарети визначається виходячи з середньозваженої ціни роздрібного продажу.
2. Середньозважена ціна роздрібного продажу розраховується виходячи з загальної вартості усіх сигарет, що надійшли для споживання, на основі ціни роздрібного продажу, включаючи усі податки, розділеною на загальну кількість сигарет, що надійшли для споживання. Вона встановлюється не пізніше 1 березня кожного року на основі даних відносно усіх поставок для споживання, що надійшли протягом попереднього календарного року.
3. До 31 грудня 2013 року специфічний компонент акцизного збору не може бути нижче 5 % і більше 76,5 % від суми загального податкового навантаження на сигарети, яке є результатом поєднання:
(а) специфічного акцизного збору;
(b) пропорційного акцизного збору та податку на додану вартість, що стягується з середньозваженої ціни роздрібного продажу.
4. З 1 січня 2014 року специфічний компонент акцизного збору не може бути нижче 7,5 % і більше 76,5 % від суми загального податкового навантаження на сигарети, яке є результатом поєднання:
(а) специфічного акцизного збору;
(b) пропорційного акцизного збору та податку на додану вартість, що стягується з середньозваженої ціни роздрібного продажу.
5. Шляхом відступу від положень частин 3 та 4, у випадку, коли у державі-члені відбувається зміна середньозваженої ціни роздрібного продажу на сигарети, і, таким чином, специфічний компонент акцизного збору, вираженого у відсотках до загального податкового навантаження, стає нижчим 5 % або вищим 7,5 %, в залежності від конкретного випадку, або вище 76,5 % загального податкового навантаження, відповідна держава-член може, не пізніше 1 січня наступного року після того, як відбулись такі зміни, утриматись від коригування суми специфічного акцизного збору.
6. Не зважаючи на положення частини 1 статті 8, кожна держава-член може виключати мита з бази обчислення пропорційного акцизного збору на сигарети.
5. При дотриманні умов частин 3, 4, 5 та 6, держави-члени можуть стягувати мінімальний акцизний збір на сигарети.»;
8. Стаття 17 видаляється.