1. Якщо замовник-платник податку сплачує компенсацію за фіксованою ставкою згідно зі Статтею 301(1), він має право, на умовах, викладених у Статтях 167, 168 та 169 і Статтях 173-177, та в порядку, встановленому Державами-членами, відносити на зменшення податкового зобов'язання суму компенсації з ПДВ, що має бути ним сплачена в тій Державі-члені, в якій виконуються його операції, що підлягають оподаткуванню.
2. Держави-члени відшкодовують замовникові сплачену ним суму компенсації за фіксованою ставкою за будь-якими з поданих нижче операцій:
(a) поставки сільськогосподарської продукції, здійснені на умовах, визначених у Статті 138, платникам податку чи юридичним особам, які не є платниками податку, що діють як такі в іншій Державі-члені, на чиїй території їхнє придбання товарів у межах Співтовариства оподатковується ПДВ згідно зі Статтею 2(1)(b);
(b) поставки сільськогосподарської продукції, здійснені на умовах, зазначених у Статтях 146, 147, 148 та 156, Статті 157(1)(b) та Статей 158, 160 і 161, замовникові-платникові податку, що не є резидентом Співтовариства, в тому обсязі, в якому продукція використовується таким замовником для виконання операцій, зазначених у підпунктах (a) та (b) Статті 169, або в цілях поставки послуг, котрі вважаються наданими на території Держави-члена, в якій замовник є резидентом, та по яких ПДВ належить до сплати лише замовником згідно зі Статтею 196;
(c) поставки сільськогосподарських послуг замовникові-платникові податку, що є резидентом Співтовариства, але в іншій Державі-члені, або замовникові-платникові податку, що не є резидентом Співтовариства, в тому обсязі, в якому послуги використовується таким замовником для виконання операцій, зазначених у підпунктах (a) та (b) Статті 169, або в цілях поставки послуг, котрі вважаються наданими на території Держави-члена, в якій замовник є резидентом, та по яких ПДВ належить до сплати лише замовником згідно зі Статтею 196.
3. Держави-члени визначають методику відшкодування, передбаченого частиною 2. Зокрема, вони можуть застосовувати положення Директив 79/1072/ЄЕС та 86/560/ЄЕС ( 994_365 ).