1. На відступ від Статті 2(1)(b)(i), зазначені нижче операції не підлягають оподаткуванню ПДВ:
, перше та друге речення Директиви 94/5/ЄС
(a) придбання товарів у межах Співтовариства платником податку чи юридичною особою, що не є платником податку, якщо поставка таких товарів у межах території Держави-члена придбання підлягає звільненню від оподаткування згідно зі Статтями 148 та 151;
(b) придбання товарів у межах Співтовариства, окрім операцій, зазначених у підпункті (a) та Статті 4, та товарів інших, ніж нові транспортні засоби або підакцизні продукти, платником податку для власної сільськогосподарської, лісогосподарської або рибогосподарської діяльності згідно зі спільною схемою з фіксованою ставкою для фермерів, або платником податку, котрий здійснює лише поставку товарів або послуг, за якими ПДВ не підлягає віднесенню на зменшення податкового зобов'язання, або юридичною особою, що не є платником податку.
2. Підпункт (b) частини 1 застосовується лише в разі дотримання таких умов:
(a) за поточний календарний рік сукупна вартість придбання товарів у межах Співтовариства не перевищує порогу, що визначається Державами-членами, але не може бути нижчим від 10 000 євро чи еквівалентної суми в національній валюті;
(b) протягом попереднього календарного року сукупна вартість придбання товарів у межах Співтовариства не перевищувала порогу, передбаченого підпунктом (a). Поріг, що береться як базовий, складається з сукупної вартості придбання товарів, передбачених у підпункті (b) частини 1 у межах Співтовариства без урахування ПДВ, що підлягає сплаті або сплачується в тій Державі-члені, в якій розпочалося відвантаження або перевезення товарів.
3. Держави-члени надають платникам податку та юридичним особам, що не є платниками податку, передбаченим пунктом (b) частини 1, право на використання загальної схеми, передбаченої Статтею 2(1)(b)(i). Держави-члени визначають докладні правила використання можливості, передбаченої в першому пункті, котрі в будь-якому разі мають охоплювати період тривалістю в два календарних роки.