1. ПДВ оподатковуються такі операції:
Директиви 94/5/ЄС
(a) поставка товарів за винагороду в межах території Держави-члена платником податку, що діє як такий;
(b) придбання усередині Співтовариства товарів за винагороду в межах території Держави-члена:
(i) платником податку, що діє як такий, або юридичною особою, що не є платником податку, якщо продавець є платником податку, що діє як такий і не має права на звільнення як мале підприємство згідно з положеннями Статей 282-292, й не підпадає під дію Статей 33 або 36;
(ii) у випадку нових транспортних засобів, платником податку чи юридичною особою, що не є платником податку, інші придбання яких не оподатковуються ПДВ згідно з частиною 1 Статті 3, або будь-якою іншою особою, що не є платником податку;
(iii) у випадку підакцизної продукції, якщо акцизний збір при придбанні в межах Співтовариства стягується згідно з Директивою 92/12/ЄЕС ( 994_361 ), у межах території Держави-члена, платником податку або юридичною особою, що не є платником податку, інші придбання яких не оподатковуються ПДВ згідно частиною 1 Статті 3;
(c) поставка послуг за винагороду в межах території Держави-члена платником податку, що діє як такий;
(d) імпорт товарів.
2. (a) У цілях підпункту (ii) частини 1(b) цієї статті, "транспортним засобом" вважається зазначене нижче, якщо воно передбачене для перевезення осіб чи товарів:
(i) механічні наземні транспортні засоби з двигунами об'ємом більше 48 кубічних сантиметрів чи потужністю більше 7,2 кіловат;
(ii) судна більше 7,5 метрів завдовжки, окрім суден, що використовуються для морського судноплавства й перевезення пасажирів за винагороду, а також суден, які використовуються для комерційної, промислової або риболовної діяльності, чи для спасіння або надання допомоги на морі, або для риболовлі у внутрішніх водах;
(iii) літальні апарати зі злітною масою більше 1550 кілограмів, за винятком літальних апаратів, що використовуються авіакомпаніями, котрі працюють за винагороду, головним чином, на міжнародних маршрутах.
(b) Зазначені нижче транспортні засоби вважаються "новими" в таких випадках:
(i) механічні транспортні засоби, поставка яких відбувається протягом шести місяців від дати першого введення в експлуатацію, або якщо транспортний засіб проїхав не більше 6000 кілометрів;
(ii) судна, поставка яких відбувається протягом трьох місяців від дати першого введення в експлуатацію, або якщо судно пройшло не більше 100 годин;
(iii) літальні апарати, поставка яких відбувається протягом трьох місяців від дати першого введення в експлуатацію, або якщо літальний апарат налітав не більше 40 годин.
(c) Держави-члени визначають умови, на яких факти, передбачені підпунктом (b), можуть вважатися підтвердженими.
3. "Підакцизні продукти" - енергоносії, алкоголь та алкогольні напої, й тютюнові вироби, визначені чинним законодавством Співтовариства, окрім газу, що постачається через газорозподільні системи, або електроенергії.