Цю Директиву адресовано державам-членам.
ДОДАТОК I
Таблиця A. - Мінімальні рівні оподаткування, що застосовуються до моторного пального
01 січня 2004 року
01 січня 2010 року
Етилований бензин
(у євро за 1 000 л)
Коди КН 2710 12 31, 2710 12 51 та 2710 12 59
421
421
Неетилований бензин
(у євро за 1 000 л)
Коди КН 2710 12 31, 2710 12 41, 2710 12 45 та 2710 12 49
359
359
Газойль
(у євро за 1 000 л)
Коди КН 2710 19 43-2710 19 48 та 2710 20 11-2710 20 19
302
330
Гас
(у євро за 1 000 л)
Коди КН 2710 19 21 та 2710 19 25
302
330
скраплений нафтовий газ (LPG)
(у євро за 1 000 кг)
Коди КН 2711 12 11-2711 19 00
125
125
Природний газ
(у євро за гігаджоуль вищої теплотворної здатності)
Коди КН 2711 11 00 та 2711 21 00
2,6
2,6
Таблиця B. - Мінімальні рівні оподаткування, що застосовуються до моторного пального, яке використовують для цілей, визначених у статті 8(2)
Газойль
(у євро за 1 000 л)
Коди КН 2710 19 43-2710 19 48 та 2710 20 11-2710 20 19
21
Гас
(у євро за 1 000 л)
Коди КН 2710 19 21 та 2710 19 25
21
скраплений нафтовий газ (LPG)
(у євро за 1 000 кг)
Коди КН 2711 12 11-2711 19 00
41
Природний газ
(у євро за гігаджоуль вищої теплотворної здатності)
Коди КН 2711 11 00 та 2711 21 00
0,3
Таблиця C. - Мінімальні рівні оподаткування, що застосовуються до опалювальних палив та електроенергії
Комерційне використання
Некомерційне використання
Газойль
(у євро за 1 000 л)
Коди КН 2710 19 43-2710 19 48 та 2710 20 11-2710 20 19
21
21
Паливо пічне побутове
(у євро за 1 000 кг)
Коди КН 2710 19 62-2710 19 68 та 2710 20 31-2710 20 39
15
15
Гас
(у євро за 1 000 л)
Коди КН 2710 19 21 та 2710 19 25
0
0
скраплений нафтовий газ (LPG)
(у євро за 1 000 кг)
Коди КН 2711 12 11-2711 19 00
0
0
Природний газ
(у євро за гігаджоуль вищої теплотворної здатності)
Коди КН 2711 11 00 та 2711 21 00
0,15
0,3
Вугілля та кокс
(у євро за гігаджоуль вищої теплотворної здатності)
Коди КН 2701, 2702 та 2704
0,15
0,3
Електроенергія
(у євро за МВт • год)
Код КН 2716
0,5
1,0
ДОДАТОК II
Знижені ставки оподаткування та звільнення від такого оподаткування, як зазначено у статті 18(1)
1. БЕЛЬГІЯ:
- для скрапленого нафтового газу (LPG), природного газу та метану;
- для транспортних засобів місцевих громадських пасажирських перевезень;
- для повітряної навігації, крім зазначеної у статті 14(1)(b) цієї Директиви;
- для навігації приватних прогулянкових суден;
- для зниження ставки акцизного податку на паливо пічне побутове для заохочення використання більш екологічно дружніх видів палива. Таке зниження повинне бути чітко пов’язане із вмістом сірки та у жодному разі знижена ставка не може становити менше ніж 6,5 євро за тонну;
- для відпрацьованих олив, які повторно використовуються як паливо, безпосередньо після процесу відновлення або після процесу рециклінгу для відпрацьованих олив, та якщо використання обкладається акцизним податком;
- для диференційованої ставки акцизного податку на неетилований бензин із низьким вмістом сірки (50%) та з низьким вмістом ароматичних речовин (35%);
- для диференційованої ставки акцизного податку на дизель із низьким вмістом сірки (50 ppm).
2. ДАНІЯ:
- для диференційованої ставки акцизного податку, з 01 лютого 2002 року до 31 січня 2008 року, на паливо пічне побутове та мазут, що використовується енергоємними фірмами для виробництва тепла та гарячої води. Максимальна сума дозволеної диференціації акцизного податку становить 0,0095 євро на кг для палива пічного побутового та 0,008 євро на літр мазуту. Зниження акцизного податку повинні відповідати умовам цієї Директиви та, зокрема, мінімальним ставкам;
- для зниження ставки податку на дизель для заохочення до використання більш екологічно дружніх видів палива, за умови що такі стимули прив’язані до запровадження технічних характеристик, що включають питому вагу, вміст свинцю, точку дистиляції, цетанове число та індекс, а також за умови, що такі ставки відповідають зобов’язанням, передбаченим у цій Директиві;
- для застосування диференційованих ставок акцизного податку до бензину, що розповсюджується заправними станціями, які обладнані зворотною системою для бензинових випарів, та бензину, що розповсюджується іншими заправними станціями, за умови що диференційовані ставки відповідають зобов’язанням, встановленим у цій Директиві, та, зокрема, відповідають мінімальним ставкам акцизного податку;
- для диференційованих ставок акцизного податку на бензин, за умови що диференційовані ставки відповідають зобов’язанням, встановленим у цій Директиві, та, зокрема, відповідають мінімальним рівням оподаткування, передбаченим у статті 7 зазначеної Директиви;
- для транспортних засобів місцевих громадських пасажирських перевезень;
- для диференційованих ставок акцизного податку на газойль, за умови що диференційовані ставки відповідають зобов’язанням, встановленим у цій Директиві, та, зокрема, відповідають мінімальним рівням оподаткування, передбаченим у статті 7 зазначеної Директиви;
- для часткового відшкодування комерційному сектору, за умови що відповідні податки відповідають праву Співтовариства та за умови що сума сплачених та не відшкодованих податків за весь час відповідає мінімальним ставкам податку або контрольному збору з мінеральних олив, як передбачено у праві Співтовариства;
- для повітряної навігації, крім зазначеної у статті 14(1)(b) цієї Директиви;
- для застосування зниженої ставки акцизного податку максимум 0,03 данські крони за літр бензину, що розповсюджується через заправні станції, що відповідають більш суворим стандартам стосовно обладнання та функціонування, розроблених з метою зниження витоків метилтретинного бутилового етеру у ґрунтові води, за умови що диференційовані ставки відповідають зобов’язанням, встановленим у цій Директиві, та, зокрема, відповідають мінімальним ставкам акцизного податку.
3. НІМЕЧЧИНА:
- для диференційованої ставки акцизного податку на палива з максимальним вмістом сірки 10 ppm із 01 січня 2003 року до 31 грудня 2005 року;
- для використання відхідних вуглеводневих газів як опалювального палива;
- для диференційованої ставки акцизного податку на мінеральні оливи, що використовуються як паливо транспортними засобами місцевих громадських пасажирських перевезень, за умови відповідності зобов’язанням, передбаченим Директивою 92/82/ЄЕС;
- для зразків мінеральних олив, призначених для аналізу, виробничих випробувань або інших наукових цілей;
- для диференційованої ставки акцизного податку на мазути, що використовуються виробничою промисловістю, за умови що диференційовані ставки відповідають зобов’язанням, передбаченим у цій Директиві;
- для відпрацьованих олив, які повторно використовуються як паливо, безпосередньо після процесу відновлення або після процесу рециклінгу для відпрацьованих олив, та якщо використання обкладається акцизним податком.
4. ГРЕЦІЯ:
- для використання національними збройними силами;
- для надання звільнення від сплати акцизних податків на мінеральні оливи для палив, призначених для використання як паливо транспортних засобів Міністерства у справах Президента та сил національної поліції;
- для транспортних засобів місцевих громадських пасажирських перевезень;
- для диференційованих ставок податку на неетилований бензин із метою відображення різних екологічних категорій, за умови що диференційовані ставки відповідають зобов’язанням, встановленим у цій Директиві, та, зокрема, відповідають мінімальним рівням оподаткування, передбаченим у статті 7 зазначеної Директиви;
- для скрапленого нафтового газу (LPG) та метану, що використовуються для промислових цілей.
5. ІСПАНІЯ:
- для скрапленого нафтового газу (LPG), що використовується як паливо для транспортних засобів місцевого громадського транспорту;
- для скрапленого нафтового газу (LPG), що використовується як паливо для таксі;
- для диференційованих ставок податку на неетилований бензин із метою відображення різних екологічних категорій, за умови що диференційовані ставки відповідають зобов’язанням, встановленим у цій Директиві, та, зокрема, відповідають мінімальним рівням оподаткування, передбаченим у статті 7 зазначеної Директиви;
- для відпрацьованих олив, які повторно використовуються як паливо, безпосередньо після процесу відновлення або після процесу рециклінгу для відпрацьованих олив, та якщо використання обкладається акцизним податком.
6. ФРАНЦІЯ:
- для диференційованих ставок податку на дизель для комерційних транспортних засобів, до 01 січня 2005 року, що не може становити менше ніж 380 євро за 1000 л із 01 березня 2003 року;
- у рамках певних політик, спрямованих на надання допомоги у районах, які постраждали від депопуляції;
- для споживання на острові Корсика, за умови що знижені ставки завжди відповідають мінімальним ставкам податку на мінеральні оливи, передбачені згідно з правом Співтовариства;
- для диференційованої ставки податку на нове паливо, що складається з водно-антифризово-дизельної емульсії, стабілізованої поверхнево-активними речовинами, за умови що диференційовані ставки відповідають зобов’язанням, встановленим у цій Директиві, та зокрема мінімальним ставкам акцизного податку;
- для диференційованої ставки акцизного податку на преміальний неетилований бензин, що містить калієві добавки для підвищення стійкості клапанів перед прогоранням (або будь-яку іншу добавку з еквівалентним ефектом);
- для палива, що використовується таксі, у межах лімітів річної квоти;
- для звільнення від акцизного податку газів, що використовуються як паливо для громадського транспорту, у межах річної квоти;
- для звільнення від акцизного податку газів, що використовуються як моторне паливо транспортними засобами для збирання відходів, що працюють на газовому паливі;
- для зниження ставки оподаткування палива пічного побутового з метою заохочення використання більш екологічно дружніх видів палив; таке зниження повинне бути безпосередньо прив’язане до вмісту сірки та ставка стягуваного з палива пічного побутового податку повинна відповідати мінімальній ставці оподаткування палива пічного побутового, передбаченій правом Співтовариства;
- для звільнення палива пічного побутового, що використовується при виробництві алюмінію у регіоні Гарданн;
- для повітряної навігації, крім зазначеної у статті 14(1)(b) цієї Директиви;
- для бензину, що постачається з гаваней Корсики для приватних прогулянкових суден;
- для відпрацьованих олив, які повторно використовуються як паливо, безпосередньо після процесу відновлення або після процесу рециклінгу для відпрацьованих олив, та якщо використання обкладається акцизним податком;
- для транспортних засобів місцевих громадських пасажирських перевезень до 31 грудня 2005 року;
- для надання дозволів на застосування диференційованої ставки акцизного податку на паливну суміш «бензин/похідні етилового спирту, спиртова складова яких має сільськогосподарське походження» та на застосування диференційованої ставки акцизного податку на паливну суміш «дизель/естери рослинної олії». Щоб забезпечити можливість використання зниження акцизного податку на суміші, що містять естери рослинної олії та похідні етилового спирту, що використовуються як паливо у розумінні цієї Директиви, французькі органи повинні видати необхідні дозволи одиницям виробництва біопалива щонайпізніше до 31 грудня 2003 року. Такі дозволи повинні бути дійсними не довше ніж шість років з дати видачі. Зазначене у дозволі зниження може застосовуватися після 31 грудня 2003 року до дати завершення терміну дії дозволу. Зниження акцизних податків не повинне перевищувати 35,06 євро/гл або 396,64 євро/т для естерів рослинної олії та 50,23 євро/гл або 297,35 євро/т для похідних етилового спирту, що використовуються у відповідних сумішах. Зниження акцизних податків повинне коригуватися з метою врахування зміни у цінах на сировину для уникнення виплати надмірних компенсацій стосовно додаткових витрат, пов’язаних із виробництвом біопалив. Це Рішення застосовується з набранням чинності з 01 листопада 1997 року. Воно втрачає чинність 31 грудня 2003 року;
- для надання дозволів на застосування диференційованої ставки акцизного податку на суміш «місцеве опалювальне паливо/естери рослинної олії». Щоб забезпечити можливість використання зниження акцизного податку на суміші, що містять естери рослинної олії, та використовуються як паливо у розумінні цієї Директиви, французькі органи повинні видати необхідні дозволи одиницям виробництва біопалива щонайпізніше до 31 грудня 2003 року. Такі дозволи повинні бути дійсними не довше ніж шість років з дати видачі. Зазначене у дозволі зниження може застосовуватися після 31 грудня 2003 року до дати завершення терміну дії дозволу, проте його дію не може бути продовжено. Зниження акцизних податків не повинне перевищувати 35,06 євро/гл або 396,64 євро/т для естерів рослинної олії, що використовуються у відповідних сумішах. Зниження акцизного податку повинне коригуватися з метою врахування зміни у цінах на сировину для уникнення виплати надмірних компенсацій стосовно додаткових витрат, пов’язаних із виробництвом біопалив. Це Рішення застосовується з набранням чинності з 01 листопада 1997 року. Воно втрачає чинність 31 грудня 2003 року.
7. ІРЛАНДІЯ:
- для скрапленого нафтового газу (LPG), природного газу та метану, що використовується як моторне пальне;
- для моторних транспортних засобів, що їх використовують інваліди;
- для транспортних засобів місцевих громадських пасажирських перевезень;
- для диференційованих ставок податку на неетилований бензин із метою відображення різних екологічних категорій, за умови що диференційовані ставки відповідають зобов’язанням, встановленим у цій Директиві, та, зокрема, відповідають мінімальним рівням оподаткування, передбаченим у статті 7 зазначеної Директиви;
- для диференційованої ставки акцизного податку на дизель із низьким вмістом сірки;
- для виробництва алюмінію у регіоні Шаннон;
- для повітряної навігації, крім зазначеної у статті 14(1)(b) цієї Директиви;
- для навігації приватних прогулянкових суден;
- для відпрацьованих олив, які повторно використовуються як паливо, безпосередньо після процесу відновлення або після процесу рециклінгу для відпрацьованих олив, та якщо використання обкладається акцизним податком.
8. ІТАЛІЯ:
- для диференційованих ставок акцизного податку на суміші, що використовуються як моторне пальне, що містять 5% або 25% біодизелю, до 30 червня 2004 року. Зниження акцизного податку не може бути більшим за суму акцизного податку, що підлягає сплаті з обсягу біопалив, що присутні у продуктах, до яких може бути застосовано зниження. Зниження акцизного податку повинне коригуватися з метою врахування зміни у цінах на сировину для уникнення виплати надмірних компенсацій стосовно додаткових витрат, пов’язаних із виробництвом біопалив;
- для скорочення ставки акцизного податку на палива, що використовуються операторами дорожнього транспорту, до 01 січня 2005 року, що не може становити менше ніж 370 євро за 1000 л з 01 січня 2004 року;
- для відхідних вуглеводневих газів, що використовуються як паливо;
- для зниження ставки акцизного податку на водно-дизельні емульсії та емульсії води і палива пічного побутового з 01 жовтня 2000 року до 31 грудня 2005 року, за умови що знижена ставка відповідає зобов’язанням, встановленим у цій Директиві, та зокрема мінімальним ставкам акцизного податку;
- для метану, що використовується як пальне моторних транспортних засобів;
- для національних збройних сил;
- для карет швидкої медичної допомоги;
- для транспортних засобів місцевих громадських пасажирських перевезень;
- для палива, що використовується таксі;
- у певних географічних районах з особливо несприятливими умовами, для зниження ставок акцизного податку на внутрішнє паливо та скраплений нафтовий газ (LPG), що використовуються для опалення та розподіляються через мережі у таких районах, за умови що ставки відповідають зобов’язанням, встановленим у цій Директиві, та зокрема мінімальним ставкам акцизного податку;
- для споживання у регіонах Валле-д’Аоста та Горіція;
- для зниження ставки акцизного податку на бензин, що споживається на території Фріулі-Венеція-Джулія, за умови що ставки відповідають зобов’язанням, встановленим у цій Директиві, та зокрема мінімальним ставкам акцизного податку;
- для зниження ставки акцизного податку на мінеральні оливи, що споживаються у регіонах Удіне та Трієсте, за умови що ставки відповідають зобов’язанням, передбаченим у цій Директиві;
- для звільнення від акцизного податку на мінеральні оливи, що використовуються як паливо на виробництві алюмінію на Сардинії;
- для зниження ставки акцизного податку на нафтове паливо, що використовується для виробництва пари, та газойлю, що використовується у печах для сушіння та «активації» молекулярних сит у Реджо-ді-Калабрія, за умови що ставки відповідають зобов’язанням, передбаченим у цій Директиві;
- для повітряної навігації, крім зазначеної у статті 14(1)(b) цієї Директиви;
- для відпрацьованих олив, які повторно використовуються як паливо, безпосередньо після процесу відновлення або після процесу рециклінгу для відпрацьованих олив, та якщо використання обкладається акцизним податком.
9. ЛЮКСЕМБУРГ:
- для скрапленого нафтового газу (LPG), природного газу та метану;
- для транспортних засобів місцевих громадських пасажирських перевезень;
- для зниження ставки акцизного податку на паливо пічне побутове для заохочення використання більш екологічно дружніх видів палива. Таке зниження повинне бути чітко пов’язане із вмістом сірки та у жодному разі знижена ставка не може становити менше ніж 6,5 євро за тонну;
- для відпрацьованих олив, які повторно використовуються як паливо, безпосередньо після процесу відновлення або після процесу рециклінгу для відпрацьованих олив, та якщо використання обкладається акцизним податком.
10. НІДЕРЛАНДИ:
- для скрапленого нафтового газу (LPG), природного газу та метану;
- для зразків мінеральних олив, призначених для аналізу, виробничих випробувань або інших наукових цілей;
- для використання національними збройними силами;
- для застосування диференційованих ставок акцизного податку на скраплений нафтовий газ (LPG), що використовується як паливо для громадського транспорту;
- для диференційованої ставки акцизного податку на скраплений нафтовий газ (LPG), що використовується як паливо для транспортних засобів, що здійснюють збирання відходів, висушування каналів та прибирання вулиць;
- для диференційованої ставки акцизного податку на дизель із низьким вмістом сірки (50 ppm) до 31 грудня 2004 року;
- для диференційованої ставки акцизного податку на бензин із низьким вмістом сірки (50 ppm) до 31 грудня 2004 року.
11. АВСТРІЯ:
- для природного газу і метану;
- для скрапленого нафтового газу (LPG), що використовується для транспортних засобів місцевого громадського транспорту;
- для відпрацьованих олив, які повторно використовуються як паливо, безпосередньо після процесу відновлення або після процесу рециклінгу для відпрацьованих олив, та якщо використання обкладається акцизним податком.
12. ПОРТУГАЛІЯ:
- для диференційованих ставок податку на неетилований бензин із метою відображення різних екологічних категорій, за умови що диференційовані ставки відповідають зобов’язанням, встановленим у цій Директиві, та, зокрема, відповідають мінімальним рівням оподаткування, передбаченим у статті 7 зазначеної Директиви;
- для звільнення від акцизного податку скрапленого нафтового газу (LPG), природного газу та метану, що використовуються як паливо для місцевих громадських пасажирських перевезень;
- для зниження ставки акцизного податку на нафтове паливо, що споживається у автономному регіоні Мадейра; це зниження не може перевищувати розмір додаткових витрат, що виникають на транспортування нафтового палива у зазначений регіон;
- для зниження ставки акцизного податку на паливо пічне побутове з метою заохочення використання більш екологічно дружніх видів палив; таке зниження повинне бути безпосередньо прив’язане до вмісту сірки та ставка стягуваного з палива пічного побутового повинна відповідати мінімальній ставці податку на паливо пічне побутове, передбаченій правом Співтовариства;
- для повітряної навігації, крім зазначеної у статті 14(1)(b) цієї Директиви;
- для відпрацьованих олив, які повторно використовуються як паливо, безпосередньо після процесу відновлення або після процесу рециклінгу для відпрацьованих олив, та якщо використання обкладається акцизним податком.
13. ФІНЛЯНДІЯ:
- для природного газу, що використовується як паливо;
- для звільнення від акцизного податку на метан та скраплений нафтовий газ (LPG) для усіх цілей;
- для зниження ставок акцизного податку на дизельне паливо та опалювальний газойль, за умови що ставки відповідають зобов’язанням, встановленим у цій Директиві, та, зокрема, відповідають мінімальним рівням оподаткування, передбаченим у статтях 7-9;
- для зниження ставок акцизного податку на неетилований та етилований бензин зі зміненою формулою, за умови що ставки відповідають зобов’язанням, встановленим у цій Директиві, та, зокрема, відповідають мінімальним рівням оподаткування, передбаченим у статті 7 зазначеної Директиви;
- для повітряної навігації, крім зазначеної у статті 14(1)(b) цієї Директиви;
- для навігації приватних прогулянкових суден;
- для відпрацьованих олив, які повторно використовуються як паливо, безпосередньо після процесу відновлення або після процесу рециклінгу для відпрацьованих олив, та якщо використання обкладається акцизним податком.
14. ШВЕЦІЯ:
- для зниження ставок податку на дизель відповідно до екологічних класифікацій;
- для диференційованих ставок податку на неетилований бензин з метою відображення різних екологічних категорій, за умови що диференційовані ставки відповідають зобов’язанням, встановленим у цій Директиві, та, зокрема, мінімальним ставкам акцизного податку;
- для диференційованої ставки енергетичного податку на алкілований бензин для двотактних двигунів, до 30 червня 2008 року, за умови що загальний акцизний податок, що застосовується до нього, відповідає умовам цієї Директиви;
- для звільнення від акцизного податку на метан біологічного походження та інші відхідні гази;
- для зниження ставки акцизного податку на мінеральні оливи, що використовуються для промислових цілей, за умови що ставки відповідають зобов’язанням, передбаченим у цій Директиві;
- для зниження ставки акцизного податку на мінеральні оливи, що використовуються для промислових цілей, шляхом впровадження як ставки, що є нижчою за стандартну ставку, так і зниженої ставки для енергоємних підприємств, за умови що ставки відповідають зобов’язанням, передбаченим у цій Директиві, та не призводять до викривлення конкуренції;
- для повітряної навігації, крім зазначеної у статті 14(1)(b) цієї Директиви.
15. ВЕЛИКА БРИТАНІЯ:
- для диференційованих ставок акцизного податку для дорожнього палива, що містить біодизель, та чистого біодизелю, що використовується як дорожнє паливо, до 31 березня 2007 року. Повинні бути дотримані мінімальні ставки Співтовариства та не повинно існувати надмірної компенсації додаткових витрат, пов’язаних із виробництвом біопалив;
- для скрапленого нафтового газу (LPG), природного газу та метану, що використовується як моторне пальне;
- для зниження ставки акцизного податку на дизель для заохочення використання більш екологічно дружніх видів палива;
- для диференційованих ставок податку на неетилований бензин із метою відображення різних екологічних категорій, за умови що диференційовані ставки відповідають зобов’язанням, встановленим у цій Директиві, та, зокрема, відповідають мінімальним рівням оподаткування, передбаченим у статті 7 зазначеної Директиви;
- для транспортних засобів місцевих громадських пасажирських перевезень;
- для диференційованої ставки податку на водно-дизельну емульсію, за умови що диференційовані ставки відповідають зобов’язанням, встановленим у цій Директиві, та зокрема мінімальним ставкам акцизного податку;
- для повітряної навігації, крім зазначеної у статті 14(1)(b) цієї Директиви;
- для навігації приватних прогулянкових суден;
- для відпрацьованих олив, які повторно використовуються як паливо, безпосередньо після процесу відновлення або після процесу рециклінгу для відпрацьованих олив, та якщо використання обкладається акцизним податком.
ДОДАТОК III
Знижені ставки оподаткування та звільнення від такого оподаткування, як зазначено у статті 18a(1):
1. Латвія
- для енергетичних продуктів та електроенергії, що використовуються транспортними засобами громадських пасажирських перевезень;
2. Литва
- для вугілля, коксу та бурого вугілля до 01 січня 2007 року,
- для природного газу та електроенергії до 01 січня 2010 року,
- для водно-бітумної емульсії, що не використовується для виробництва електроенергії та тепла, до 01 січня 2010 року;
3. Угорщина
- для вугілля та коксу до 01 січня 2009 року;
4. Мальта
- для навігації приватних прогулянкових суден,
- для повітряної навігації, крім зазначеної у статті 14(1)(b) Директиви 2003/96/ЄС;
5. Польща
- для авіаційного палива, палива для турбокомпресорних двигунів та моторних олив для авіаційних двигунів, що його продають виробники таких палив за замовленнями Міністерства національної оборони або Міністерства внутрішніх справ для авіаційної галузі, або Агентства матеріальних резервів для поповнення державних резервів, або організаційними підрозділами санітарної авіації для забезпечення потреб таких підрозділів,
- газойль для суднових двигунів, двигунів для морської техніки та моторних олив для суднових двигунів і двигунів для морської техніки, що їх продають виробники таких палив за замовленнями Агентства резервних запасів для поповнення державних резервів, або на замовлення Міністерства національної оборони для задоволення потреб військово-морських сил, або на замовлення Міністерства внутрішніх справ для забезпечення потреб морського інжинірингу,
- авіаційне паливо, паливо для турбокомпресорних двигунів та газойль для суднових двигунів та двигунів для морської техніки, а також оливи для авіаційних двигунів, суднових двигунів та двигунів для морської техніки, що їх продає Агентство резервних запасів на замовлення Міністерства національної оборони або Міністерства внутрішніх справ.
( - 1 ) OB L 293, 24.10.1990, с. 1. Регламент з останніми змінами, внесеними Регламентом Комісії (ЄС) № 29/2002 (OB L 6, 10.01.2002, с. 3).
( - 2 ) OB L 279, 23.10.2001, с. 1.
( - 3 ) OB L 42, 23.02.1970, с. 1.
{Джерело: Урядовий портал (Переклади актів acquis ЄС) https://www.kmu.gov.ua/. Оригінальний текст перекладу }
{Джерело: https://eur-lex.europa.eu/. Текст англійською мовою }