Ст. 2

Чинна редакція від 27.10.2003 · Директива набрав чинності 31.10.2003

1. Для цілей цієї Директиви термін «енергетичні продукти» застосовується до таких продуктів:

(a) що підпадають під коди КН 1507-1518, якщо вони призначені для використання як опалювальне паливо або моторне пальне;

(b) що підпадають під коди КН 2701, 2702 та 2704-2715;

(c) що підпадають під коди КН 2901 та 2902;

(d) що підпадають під код КН 2905 11 00, не є продуктами синтетичного походження, якщо вони призначені для використання як опалювальне паливо або моторне пальне;

(e) що підпадають під код КН 3403;

(f) що підпадають під код КН 3811;

(g) що підпадають під код КН 3817;

(h) що підпадають під коди КН 3824 99 86, 3824 99 92 (за винятком: антиіржавних присадок, що містять аміни як активні складники; інорганічних композитних розчинників; розріджувачів для лаків; та подібні продукти), 3824 99 93, 3824 99 96 (за винятком: антиіржавних присадок, що містять аміни як активні складники; інорганічних композитних розчинників; розчинників для лаків; та подібні продукти), 3826 00 10 та 3826 00 90, якщо вони призначені для використання як опалювальне паливо або моторне пальне.

2. Ця Директива також застосовується до:

електричної енергії, що підпадає під код КН 2716.

3. Інші енергетичні продукти, призначені для використання, пропоновані до продажу або використовувані як моторне пальне чи опалювальне паливо, крім тих, для яких рівень оподаткування встановлений у цій Директиві, оподатковуються за ставками, що застосовуються до еквівалентного опалювального палива чи моторного пального.

На додаток до оподатковуваних продуктів, перелічених у параграфі 1, будь-які продукти, призначені для використання, пропоновані до продажу або використовувані як моторне пальне, або як добавка чи наповнювач у моторних пальних, підлягають оподаткуванню за ставками, що застосовуються до еквівалентного моторного пального.

На додаток до оподатковуваних продуктів, перелічених у параграфі 1, будь-які інші вуглеводні, крім торфу, призначені для використання, пропоновані до продажу або використовувані для цілей опалення, підлягають оподаткуванню за ставками, що застосовуються до еквівалентного енергетичного продукту.

4. Ця Директива не застосовується до:

(a) оподаткування тепла на виході та оподаткування продуктів, що підпадають під коди КН 4401 та 4402;

(b) таких використань енергетичних продуктів та електроенергії:

- енергетичних продуктів, що використовуються для інших цілей, ніж як моторне пальне або як опалювальне паливо,

- подвійного використання енергетичних продуктів.

- Енергетичний продукт має подвійне використання, якщо його використовують і як опалювальне паливо, і для інших цілей, ніж як моторне пальне або опалювальне паливо. Використання енергетичних продуктів для хімічного перетворення та в електролітичних і металургійних процесах вважається подвійним використанням,

- електроенергії, що використовується суто для цілей хімічного перетворення та в електролітичних і металургійних процесах,

- електроенергії, якщо вона становить понад 50% вартості продукту. «Вартість продукту» означає суму закуплених товарів і послуг плюс витрати на персонал плюс споживання основних засобів, на рівні бізнесу, як визначено у статті 11. Такі витрати обчислюють в середньому на одиницю. «Вартість електроенергії» означає фактичну закупівельну вартість електроенергії або вартість виробництва електроенергії, якщо її генерує підприємство,

- мінералогічні процеси,

- «Мінералогічні процеси» означає процеси, класифіковані згідно з номенклатурою NACE під кодом DI 26 «виробництво інших неметалічних мінеральних продуктів» у Регламенті Ради (ЄЕС) № 3037/90 від 09 жовтня 1990 року про статистичну класифікацію видів господарської діяльності в Європейському Співтоваристві ( - 1).

- Однак, до таких енергетичних продуктів застосовуються положення статті 20.

5. Покликання у цій Директиві на коди комбінованої номенклатури відсилають до кодів, що містяться у Регламенті Комісії (ЄС) № 2031/2001 від 06 серпня 2001 року про внесення змін до додатка I Регламенту Ради (ЄЕС) № 2658/87 про тарифну і статистичну номенклатуру та про спільний митний тариф ( - 2).

Рішення про оновлення кодів комбінованої номенклатури для продуктів, зазначених у цій Директиві, повинне ухвалюватися щороку відповідно до процедури, встановленої у статті 27. Таке Рішення не повинне призводити до будь-яких змін у мінімальних податкових ставках, що застосовуються в цій Директиві, або до додавання чи вилучення будь-яких енергетичних продуктів та електроенергії.